TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
4-7-2014
|
22-8-2013 11:38:53
Mijn ervaring is dat mooie jurken op internet of in de boekjes helemaal niet mooi zijn als ik ze zelf aan heb en dat jurken waar ik minder enthousiast over was, mij net goed stonden. Bij Youniek heb ik mijn jurk gevonden (wel een jurk die ik in mijn hoofd had, nl. met kant ;-) ) De service is 10/10! Ik kan iedereen Youniek aanraden.
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
22-8-2013 11:43:57
Hey Dorien
Komt helemaal goed. Ik was ook wel wat zenuwachtig maar ik heb vooral genoten van de ervaring want jurken gaan passen en kiezen is iets uniek in je leven he. Ik stond zowat met alles wat ik aantrok waardoor ik op de duur niet meer wist wat ik nu eigenlijk wou. Ik heb in de winkel besloten om het een paar dagen te laten bezinken en een week later was het me terug duidelijk. Hoewel ik met moderne snits en aparte dingen stond, wou ik eigenlijk een klassieke jurk, strapless, sweetheart model. Dit is het dan ook geworden. Neem mensen mee waar je je goed bij voelt en die eerlijk hun mening durven zeggen. Wij hebben er een namiddag van gemaakt met lunch en bubbels en was heerlijk. Durf dingen aandoen die je op het eerste zicht niet zou kiezen. Is het toch niet dat, dan kan je achteraf tenminste niet denken van: had ik dit of dat maar ook eens geprobeerd... Als je DE jurk aanhebt, voel je dat wel, vind ik. Niet dat dit zo'n WAUW moment moet zijn met tranen enzo maar als je steeds gaat vergelijken met DIE jurk en die nog eens wil passen, dan weet je het eigenlijk wel. Zo dat zijn zowat mijn ervaringen en tips, dus geniet ervan. Met de winkel zelf heb ik geen ervaring maar al wel veel goeds over gehoord hier.
|
|
Dorien
22-2-2014
|
22-8-2013 11:49:33
En zijn zij dan die kiezen welke jurken je past of heb je daar zelf ook zeker wat zeggenschap in? Heb je dan nog aanpassingen of veranderingen laten doen (extra's toegevoegd ofzo) of de jurk alleen laten aanpassingen qua maat e.d.? Viel de prijs ook een beetje mee? Ik heb totaal geen idee wat ik kan verwachten...
|
|
Tanja
13-9-2014
|
22-8-2013 12:26:14
Ik ken het gevoel dat jij hebt. Ik ga in September een eerste keer gaan kijken met mijn vriendinnen en ik vind het een overweldigend gevoel. Ik heb al zitten zoeken op internet en veel foto's bekeken en ik heb wel ongeveer een idee van wat ik wil maar ik voel ook DE jurk vinden waar ik als een prinses in ga voelen. Ik hoop echt dat die ga vinden en dat ik niet begin te twijfelen en blijf twijfelen. Ik dacht al eens bij het bruidsparadijs te gaan kijken en Jagré, alle tips voor andere winkels zijn altijd meer dan welkom
|
|
krista
9-8-2013
|
22-8-2013 12:36:16
Hoi Dorien, ik ben ondertussen al 13 dagen getrouwd :-). Ik kan je enkel geruststellen, elke bruidje in spe heeft zenuwen, maar dat komt goed. Ik heb ook niks dan lof over youniek, super lieve mensen die jou laten bepalen wat je wil. Ik ben eraan gekomen, ik had een jurk op het internet gezien op hun site. Ik mocht zelf heel veel jurken uit de rek halen. Uiteindelijk hadden zij er nog een paar bijgevoegd. Maar de 2 de jurk die ik paste was degene die in op hun site had gezien en die is het ook geworden. Ze laten je heel vrij maar geven je wel heel goed advies welke jurk bij jou model past. Je kan zoveel als je wil aan jou jurk laten veranderen, ook de retouches zijn in de prijs van het kleed inbegrepen. De prijzen van de trouwkleren bij Youniek ligt tussen de 300 en 900 euro dacht ik. Mijn kleed kwam 700 euro. Iedereen heeft mij veel complimentjes gemaakt over mijn mooi kleed ook over de kwaliteit. Hou ons op de hoogte hoe het geweest is he ;-). Groetjes
|
|
Saar
7-9-2013
|
22-8-2013 12:42:03
Ik was bij de eerste keer passen echt bloednerveus! En ik vond het een heel gedoe. Ik ben geen zo'n shopper en vond het een beetje een opdracht. Jurken in boekjes en online bekijken was al heel wat. Ik wist wat ik wou, alleen bleek ik daar helemaal niet mee te staan.
Ik mocht in elke winkel die ik gedaan heb, zelf kiezen welke jurken ik paste. En af en toe kwamen zij met een voorstel af die in de trant lag van wat ik graag zag. De boodschap is passen, passen, passen! Alleen dan weet je wat je staat. Ik heb een pracht van een jurk gevonden, die ik voor de fun gepast had, maar die wel the dress bleek.( Ik heb niets toegevoegd/weggelaten aan de jurk, alleen de normale retouches laten uitvoeren.)
Als je niet zeker bent, voel je niet gedwongen om meteen te kiezen. Je kan er gerust een nachtje over slapen, zo wordt het duidelijk wat je wilt.
Tip: doe een strapless beha aan en neem wat deo mee.
Veel succes in je zoektocht! No worries, gewoon genieten.
|
|
Mieke
4-7-2014
|
22-8-2013 13:35:09
Bij Youniek mag je zeker zelf kiezen. Bij mij waren ze niet zelf met jurken gekomen, omdat ik er al veel had laten zien die ik op hun website had gevonden. Uiteindelijk was mijn mama er nog eentje gaan halen terwijl ik aan het passen was en die is het geworden!
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
22-8-2013 13:48:40
Ik ga dadelijk voor mijn 2e pas bij Youniek. Ik heb heel lang gezocht naar mijn ideale kleed, ik ben blijkbaar heel kieskeurig en als ik een bepaald beeld in mijn hoofd heb moet het dat ook zijn. Nadeel was dat ik dat nergens vond, op elk kleed had ik wel iets aan te merken van "Ja, mooi, maar als het dit of dat had zou het ideaal zijn." Uiteindelijk heb ik dan het model gekozen bij Youniek dat ik daar het mooiste vond, en daar een heel ander bovenstuk op laten maken. Twee weken geleden voor de eerste keer gaan passen (toen was ik hééééél nerveus, want uiteindelijk had ik een kleed besteld dat ik nog nooit in het echt had gezien) maar dat is me enorm meegevallen. Ze hadden er echt iets prachtigs van gemaakt. Wegens de grote veranderingen aan mijn kleed is er 100€ bijgekomen op de basisprijs, maar voor 799€ heb ik nu een unieke droomjurk.
Mijn tips: - Geniet van het passen, dit kan je maar voor één gelegenheid in je leven doen - Luister naar goede raad maar laat je niet gek maken, kies wat JIJ wil - Laat je door verkoopsters niet ompraten om vlug te beslissen als je nog twijfelt - Geloof niet te vlug van die praatjes als "Je moet dan wel NU bestellen, anders kan het niet meer op tijd gemaakt worden." - Zoals hierboven ook al gezegd werd: sta open voor dingen die je op het eerste zicht misschien niet zo aanspreken, kan verrassend mooi zijn.
Geniet ervan, en veel succes!
Groetjes!
|
|
Mieke
4-7-2014
|
22-8-2013 14:08:28
Gelukkig zeggen ze bij Youniek niet dat je snel moet beslissen, ze leggen helemaal geen druk op je. Nu ja, in mijn geval had ik nog meer dan tijd genoeg ook ;-)
|
|
Dorien
22-2-2014
|
22-8-2013 14:47:43
Mercike's dames, jullie hebben er me echt heel veel zin in doen krijgen! En heb er ook wel terug wat meer vertrouwen in. Ik ga proberen te genieten van het moment en het wat over mij laten komen. Oooh ik ben helemaal blij aan het worden! Ik houd jullie zeker op de hoogte van mijn vorderingen/succes op zaterdag :)
|
|
Ilvy
18-7-2014
|
22-8-2013 17:37:24
Dorien, qua tips heb je er hier al genoeg gehad denk ik en geloof me bij Youniek ga je je zeker op je gemak voelen :-) Je mag zelf op je gemak rondkijken en jurken uit het rek nemen die je wil passen. Ik wist ook totaal niet wat ik wilde ;-) en had ook het gevoel van oei, gaat dat hier wel goed komen lol.
Ze hebben me super op mijn gemak gesteld, geweldig advies gegeven, en helemaal niet gepusht integendeel aangeraden om er eens rustig over na te denken. Na een weekje terug gegaan en een jurk besteld waarvan ik altijd gezegd heb dat ik zo iets nooit zou aandoen lol Maar het bleek ze wel te zijn :-)
Geniet met volle teugen !!!!
|
|
Jana
5-5-2012
|
23-8-2013 9:02:21
youniek voelde voor mij als thuiskomen :)
zo'n lieve vrouw en meneer! kan alleen maar zeggen toppie! en iedereen vond mijn jurk heel mooi! en dat voor een schappelijke prijs van 700 euro :)
|
|
Laura
19-10-2013
|
23-8-2013 10:02:19
Ik ben naar een andere winkel geweest, maar ik was ook echt zenuwachtig. Vrij idioot, maar ik heb die nacht heeeeel slecht geslapen :p. Ik had ook totaal geen idee over wat ik wilde, en zoals velen hier zeggen: eigenlijk stond er wel heel veel mooi :-). Wat natuurlijk wel leuk is, maar als iedereen altidj zegt 'oh dat is ook mooi' is het wel moeilijk om te kiezen :-).
Ik twijfelde uiteindelijk tussen 2 heel verschillende jurken. Ik wilde er graag nog eentje passen in een andere winkel (zelfde winkel maar andere locatie). Naar daar gereden met de twee 'twijfelgevallen' in mijn achterhoofd. Die jurk gepast en dat was het niet. Dus nog steeds in dubio :-). Tot mijn mama een jurk uit een rek haalde en zei dat ik die eens moest passen. Het klinkt cliché, maar toen ik buitenkwam zei iedereen 'ja dat is ze' :-). Dus dat is mijn jurk geworden ;-).
Geniet er gewoon heel hard van! Het is echt enorm leuk om al die verschillende jurken en stijlen te passen! Echt heel leuk om jezelf zo te zien! Normaal gezien en hopelijk gaat het ook de enige keer zijn in je leven dat je zoiets doet, dus neem het ervan zou ik zeggen ;-).
Veel succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|