TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vicky
13-9-2014
|
22-8-2013 16:40:55
Wij zijn zelf van Lokeren, maar zijn voor ons feest uitgeweken naar Dendermonde, Hof Ter Velde, had onmiddellijk ons hart gestolen, ook hun manier van werken sprak ons erg aan.
Nu even over jouw zalen, van domein 't Meersdael heb ik al veel goeie commentaren gehoord, ben er zelf wel nog niet geweest, is in ieder geval een prachtige locatie. Den breughel in Beervelde is van eten heel lekker, al veel geweest maar vind ik persoonlijk aan de dure kant.. t oud gemeentehuis in Wichelen heb ik ooit een een personeelsfeest gehad, lekker eten een goede sfeer maar vind de zaal toch ook aan de kleine kant voor 200 mensen.
Het park van Beervelde zou ook eventueel nog een optie zijn daar kan je het koetshuis afhuren.
Nog veel succes groetjes Vicky
|
|
Vicky
8-6-2013
|
22-8-2013 18:14:17
Keysershof echte aanrader! Wij mochten voor onze receptie even met hun boot gaan varen, en dat was zo eenheeeerlijk moment! Echt zen en even bekomen, echt super! Ook lekker en vriendelijk, en niemand horen klagen over het eten!
|
|
Ann
7-6-2013
|
22-8-2013 19:13:05
Wij zijn ook van Lokeren en hebben onze ceremonie en feest in het kasteel van Saffelaere gedaan. Prachtlocatie, goeie service en super vriendelijk. Een echte aanrader. Ook enkele locatie's bezocht en deze sprong meteen uit. Prijs kwaliteit. Je betaald evenveel of zelfs minder dan op gewone locatie's. Vrienden van ons trouwen in september en geven hun feest in 't meersdael en betalen een pak meer dan wij. Zij betalen meer voor een 3 gangen menu dan wij voor een 5 gangen. Dus echt een aanrader!!! Je voelt u echt een prins en een prinses :-) Zeker eens een kijkje gaan nemen. Succes xxx
|
|
Jan
14-8-2014
|
22-8-2013 20:01:16
|
|
Joke
25-5-2013
|
22-8-2013 20:14:30
Hey Rita,
Het biznishotel in lokeren is ook supergoed hoor, kasteel van Saffelaere heb ik ook al gehoord dat dit inderdaad ook een toplocatie is.
Veel succes nog!!
|
|
Rita
12-4-2014
|
22-8-2013 20:42:10
Bedankt al voor de reacties en ook aan jullie veel succes met de voorbereidingen of het nagenieten!
Het kasteel van Saffelaere en de locatie in het Park van Beervelde zijn jammer genoeg niet meer vrij op 12 april. Over het Biznishotel hebben wij ook al goede reacties gehoord, maar dat is te klein voor het aantal genodigden (zij gaan tot 120 personen). Het Keysershof gaan we zeker een bezoekje brengen dan en misschien moet ik Hof Ter Velde dan ook op ons lijstje schrijven.
Nog suggesties zijn zeker welkom :) of zalen die we mogen schrappen van ons lijstje... Bedankt!
|
|
Ann
21-7-2012
|
22-8-2013 21:03:52
Hey,
Wij hebben ons feest in Salons Caipiriniha gegeven en waren er echt super tevreden. Niets om aan te merken en achteraf ook erg veel positieve reacties gekregen. Ik weet wel niet of de zaal zo geschikt is voor 200 personen. Wij waren met 125 en dat was heel goed te doen.
Groetjes Anneken
|
|
Evy
28-6-2014
|
22-8-2013 21:13:03
Wij trouwen in Conincxdonck volgend jaar, maar is wel iets kleiner. Denk niet dat het met 200 mensen gaat lukken (bij ons maar maximum 100). Ben wel helemaal verkocht aan de zaal (en tuin :-) )
Succes!
|
|
Katrien
|
22-8-2013 21:53:18
Ik kan je helaas niet helpen Rita! Tenzij je in wallonie/limburg wilt trouwen.. Maar wel fijn je hier tegen te komen ;) Succes :)
|
|
Rita
12-4-2014
|
22-8-2013 22:06:52
Dag Evy, bedankt voor jouw bedenking. We gaan morgen kijken in Coninxdonck, dus ik ga de optelsom daar eens proberen maken.
Hihi, ik ben blijkbaar niet de enige die hier komt rondsnuisteren, Katrien. Voor jullie komt het nu heel dichtbij. Ik vermoed dat je ondertss al een fotograaf hebt (zag je forumberichtje hier), anders laat maar weten, dan heb ik nog een tip :) Succes nog met de voorbereidingen! Ik ben benieuwd!
|
|
Jan
14-8-2014
|
23-8-2013 10:29:54
|
|
Rita
12-4-2014
|
12-9-2013 10:48:12
Dag allen,
Zoals gevraagd ook nog even een berichtje welke feestzaal het geworden is. Na lang twijfelen tussen feestzaal Breughel en salons Caipirinha, is het Caipirinha geworden. Had daar nog net een iets beter gevoel bij dan van Breughel en de commentaren op het forum waren allen lovend, dus hopelijk wordt het een goede keuze :). Keysershof was ook een kanshebber, maar omdat een deel van de genodigden in het restaurantgedeelte zou moeten zitten, is het deze dan toch niet geworden... Bedankt allen voor jullie advies!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|