Terug naar overzicht
Je kunt misschien verwijzingen geven naar grappige herinneringen, kort vertellen hoe je je voelde toen hij je ten huwelijk vroeg, etc. En natuurlijk kun je ook gewoon de zaken beloven die je elkaar beloofd als je gaat trouwen. In de aard van 'Ook al gooi je je sokken nooit in de wasmand, ik zou het niet meer kunnen missen'
Dorien,In mijn huwelijksgelofte ben ik begonnen met kort te vertellen hoe we elkaar leerden kennen, wat er die dag door me heen ging. Dan vervolgde ik met wat we samen al reeds meemaakten, de goede én de minder goede dingen (wel met de boodschap dat we er sterker door werden). Ik eindigde met hem te zeggen hoeveel ik van hem hield, waarom ik zoveel van hem hou én wat ik voor ons samen in de toekomst zag.Maak er iets persoonlijks van, een open brief aan de man waar je zoveel van houdt.Veel succes!IsabelleCedric Alexandre Photography
Hallo,wat je ook schrijft, het is het juiste, zolang het maar uit je hart komt !!Het kan misschien helpen om naar mooie/ toffe liedjes te luisteren. Vaak wordt vergeten dat er een boodschap in een lyric zit en daar kan je hele mooie dingen uithalen.En als je het echt niet weet: vergeet het uitschrijven, vergeet dat briefje, kijk op jullie dag op het moment van de gelofte in je man zijn ogen en laat je hart spreken en geloof me zelfs zonder woorden zal hij ook wel weten wat jij zeggen wil :) véééél succes
Hey Dorien,Geef me anders je email adres eens ik zal de onze eens doorsturen dan :-)Groetjes!!
Joke, zou je het ook zien zitten om je geloften eens naar mij door te sturen? Wij steken onze eigen ceremonie in elkaar, met geloften en een voorbeelden is altijd wel handig dan ;) als je het ziet zitten dit is mij emailadres: tiffanny_huyghebaert@hotmail.com Ik zou je in ieder geval heel dankbaar zijn ;)
Hey, Joke, mocht je het ook zien zitten om het naar mij te sturen, dat zou fijn zijn.Groetjes
krijg ik het ook aub? Ik trouw zaterdag en is enige Da nog niet gecheckt is...
Joke, naar mij mag je ze ook altijd mailen :) verhulst_robin@hotmail.com, thx!!
oeps ben mail vergeten michele_gilissen@hotmail.com bedankt!!!!!
Heb het volledig boekje doorgestuurd!!Veeel succes iedereen!!Groetjes Joke
Hey Joke,moest je het nog zien zitten ik heb ook grote interesse!cbroothaers@yahoo.comDank u, Cindy
wil je het mij nog sturen?dorien_vandegaer@hotmail.comMerci
verstuurd ladies!! :-)
merci !!!
Mercitjes :)
Bedankt!! Ze zijn af :) nog 3u op de teller :)
Hey Joke,Zou je het naar mij ook nog willen doorsturen?Bedankt,Nele
Mijn e-mailadres vergeten: nelekennr37@hotmail.com
Zou je het naar mij ook nog willen sturen Joke? sanne.haex@hotmail.com
Hey Joke, Zou je deze naar mij ook willen doorsturen aub? elkespapens@hotmail.comBedankt !