Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema sprookjes

22-8-2013 18:07:02
Hallo! Ik kwam op het idee om als thema voor mn trouw "sprookjes" of sprookjesprinses ofzo te nemen. Nu weet ik niet zo goed hoe ik dat kan uitwerken. Iemand tips? Merci'kes

fenna
18-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1336

Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik22-8-2013 18:26:01

op deze site hebben ze sprookjes thema spullen
http://www.trouwartikelen.nl/bruiloft-thema/sprookjes-b...

Sarah
10-8-2013
 Meld misbruik22-8-2013 18:46:25

hej fenna,

wij hadden het thema disney sprookjes alvast in onze dienst verwerkt. was vrijzinnige dienst.
ik had alles gestempeld met tekst "once upon a time" AND they lived happily ever after.
ook hadden we muziek van disney als rode draad.

Sarah
10-8-2013
 Meld misbruik22-8-2013 18:47:19

oh ja ik had ook de taart topper met de prinses en de kikker wil hem eventueel wel verder verkopen (idem met de stempels)

Selina

fenna
18-10-2014
 Meld misbruik22-8-2013 20:23:54

Bedankt voor de reacties! Sarah; heb je n foto van de taarttopper?

Sarah
10-8-2013
 Meld misbruik23-8-2013 7:28:58

hej fenna naar welk mail adres kan ik het sturen?

dit is hem met een foto van internet

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik23-8-2013 9:51:26

't is ook maar hoever je erin wil gaan eh... zo heb ik een tijdje geleden hier een krantenartikel gepost van een koppel dat dit ook als thema had en er erg ver in zijn gegaan :-) zij had een ècht prinsessenkleed, hij was aan als een èchte prins en ze hadden aan de gasten gevraagd om ook in het thema gekleed te komen (zo was de schoonmoeder de heks hihi)
ik vond het wel hilarisch, maar of alle gasten dat ook vonden... 't is maar wat voor een familie je hebt eh :-)

verder kan je inderdaad werken met liedjes uit Disneyfilms, ook de tafelindeling kan je daarop baseren...

leef je maar creatief uit ;-) en zoek maar wat op dit forum of google, er zijn er velen die dit thema al gebruikt hebben, dus daar kan je vast en zeker wel ideetjes opdoen!!

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik23-8-2013 12:04:57

Een vriendin van mij trouwt in Disneyland Parijs in het kasteel. :p The true princess experience. :p Je hebt ook trouwkleren van Disney btw. Super mooi!
http://www.bforbel.com/2012/11/disney-princess-wedding-...

Je kan het natuurlijk ook iets minder letterlijk opnemen en idd accessoires van sprookjes zoals hierboven, ook tafelnamen van de verschillende princessen of sprookjes, attributen voor uw trouwzaal te versieren als appels - dwergen - wolven - een troon - ... een tiaraatje op je hoofd, uw kleurenthema van uitnodigingen en bloemen roze maken enzo...

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik26-8-2013 9:46:26

Zelf heb ik ooit voor een verjaardagsfeestje het thema 'De prinses en de gouden bal' gebruikt. Heel eenvoudig: van die doorschijnende kerstballen kopen en overspuiten met gouden verf. Daarin kan je leuke kleinigheidjes steken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...