Terug naar overzicht
Ik heb daar ook mijn droomkleed gevonden. Ben daar vorige week geweest en heb volgende week zaterdag terug een afspraak om nog eens naar mijn kleed te gaan kijken met mijn papa erbij. Ik kijk er al terug naar uit.
Ik heb er vorige zaterdag ook mijn droomjurk gevonden!!!Ik was speciaal voor dat model naar Cermo gegaan omdat ze heel de collectie van Rembo hebben. Hoewel het voor mij meer dan een uur rijden is om er te raken, ben ik meer dan tevreden dat ik de moeite gedaan heb!Mij verkoopster was ook heeeel erg vriendelijk en ik mocht passen zolang ik wou. (in sommige winkels mag je op zaterdag maar een uurtje passen)groetjes,Katrijn
Hello iedereen,Ik heb ook mijn droomjurk bij Cermo gevonden, en hoewel het voor mij ook meer dan een uur rijden is, vind ik het echt de moeite waard. Je mag zoveel passen als je wilt, ze zijn niet opdrigerig, hebben ook veel accesoires (zoals die fantastische oorbellen van Rembo) en ook veel suitekledij. Dus ik kan jullie mening alleen maar bijtreden: het is een aanrader!! Ik heb model Hebe van Rembo, welke jurk hebben jullie gekozen?Annelies09.06.07
Hey dag iedereen, ik heb het model Herlinde van Rembo gevonden bij Cermo, twijfelde in het begin nog tussen een jurk van de linea Raffaelli collectie maar heb zeker de juiste keuze gemaakt, vindt mijn jurk echt de mooiste !!!
Ik heb een jurk van Linea Raffaelli gekozen, maar heb er ook enkele van Rembo aangehad. Ik dacht in het begin dat ik nooit ging kunnen kiezen. Zaterdag nog eens gaan kijken met papa erbij.En dan is het aftellen geblazen tot de grote dag. Ik wil echt het gezicht zien van mijn vriend als hij mij in die jurk ziet.
Hey,Ik was op het einde ook aan het twijfelen tussen een Linea jurk en een rok en top van Rembo. Het is uiteindelijk de Rembo-combinatie geworden. Het model ga ik hier niet vernoemen, want mijn vried kijkt ook soms mee op dit forum ...groetjes,Katrijn