TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
4-7-2014
|
23-8-2013 8:00:25
Hoi! Wij trouwen ook op 4 juli 2014 Vermits ik van Turnhout ben, kan ik je geen tips geven ivm het Vijverhof of een juwelier in jouw buurt, maar onze ringen komen van Sieraden Ludo in Aarschot en bij hem kan je de ringen ook online bestellen: http://www.sieradenludoonline.be/trouwringen/ Wij hebben er ook een uur voor gereden om te gaan kijken (aan je vinger is nog altijd anders dan wanneer je ze online ziet...) en het was de moeite. Hij heeft ook ringen in edelstaal. Succes!
|
|
an-sofie
24-8-2013
|
23-8-2013 8:35:18
Hey wij trouwen morgen in zaal de waterkant van het vijverhof ik zal je zeker laten weten wat we er van vinden
|
|
krista
9-8-2013
|
23-8-2013 8:42:31
Sofie, alvast proficiat. Onze ringen zijn van Amici. Bijna elke juwelier heeft dit merk. We hebben er super veel positieve reacties op gehad. Je kan altijd eens op hun website kijken. Veel plezier met jullie voorbereidingen X
|
|
wendy
23-8-2014
|
23-8-2013 9:39:40
Hey Sofie, Wij zijn op dit ogenblik ook aan het zoeken naar een feestzaal in Kortrijk. Het vijverhof is een zeer populaire zaal maar wij hebben toch al verschillende negatieve punten over gehoord. Het eten was niet altijd even lekker, geen airco, rare zaalindeling, kleine dansvloer. Wij zijn niet gaan kijken. Misschien is het Lindenhof in Deerlijk dan beter? Wij nemen die niet omdat mijn beste vriendin daar nog maar getrouwd is. Maar het feest was zeker in orde, en lekker. Zelf trouwen wij waarschijnlijk in het klokhof in Marke. Veel succes met jullie zoektocht!
|
|
Patrick
|
23-8-2013 11:34:42
Hallo Sofie, Vijverhof is oke maar wel een kleinere dansvloer, maar dat kan ook zijn voordelen hebben. En ja, zaalindeling valt niet in ieders smaak. Lindenhof is wel wat flexibeler, toffe en heel vriendelijke eigenares, vlotte bediening, wel geen waterkant maar wel een mooie tuin, enig nadeel is wel de drukke baan als de receptie in de tuin is. Als je het wat moderner wil is het fabriekspand ook een echte aanrader. Dan heb je ook nog het D-hotel in Marke, misschien wat prijzig maar toch leuke plaats. Als raad zou ik zeggen, informeer je goed en schuim de zalen af, maar denk aan jullie datum, het wordt moeilijk, is maar een jaartje meer hé. Waarschijnlijk ligt jullie zaal al vast, maar het is zeker ook een leuke locatie hoor, anders zou de zaal niet wekelijks geboekt worden. Succes in de keuze.
|
|
sofie
26-8-2012
|
23-8-2013 13:06:47
Mercikes voor de reacties , en inderdaad de zaal staat al vast !!! We vonden ze prachtig , geen ouderwetse saaie trouwzaal zoals er zo vele zijn !!
Dus hopelijk valt al de rest ook mee !
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|