TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sven
14-9-2013
|
23-8-2013 19:03:11
Hallo, wij hebben gekozen voor het zangduo Tom en Severine. Zij verzorgen vieringen over heel Vlaanderen. Van waar ben je precies uit West-Vlaanderen?
Groeten
|
|
Bruno
|
24-8-2013 11:02:11
Probeer eens Triss The Band, zij zongen op onze huwelijksmis in Brugge. Ze zijn te vinden op You Tube - indien je meer informatie wenst, kan ik je dit wel bezorgen via pb.
|
|
sanderijn
|
24-8-2013 14:21:12
Dag Wendy, je kan voor een hartverwarmende muzikale omlijsting van jullie viering zeker bij mij terecht. Voor meer info en ook de data van mijn eerstvolgende trouwmissen mag je me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com Misschien tot binnenkort! Groetjes, Sanderijn
|
|
kelly
13-7-2013
|
24-8-2013 16:06:29
Wij hadden Zina van 'musinc' zij was ongelooflijk, super, bangelijk,.... goed!!!!!!! Niets dan positieve commentaren over gehad en wijzelf waren er echt van in de wolken!!!!!! elke euro waard!!!!!!! Zij gaan ook in heel belgie xxx
|
|
Patricia
|
24-8-2013 16:43:22
Hallo Wendy, Wellicht mag ik jullie van dienst zijn. Ik nodig echter nooit iemand uit tijdens mijn optredens bij andere huwelijksmissen omdat ik het te persoonlijk vind voor het bruidspaar om daar klanten te laten komen luisteren. Wat ik wel altijd aanbied is dat bruidsparen(en eventueel hun ouders) mogen komen luisteren en kennismaken bij mij thuis. Ik zing dan 3 liederen die jullie van te voren uit mijn repertoire hebben uitgekozen. En jullie hebben dan alle tijd om vragen te stellen. Dit in het geheel vrijblijvend, als jullie niet voor mij kiezen, even goede vrienden. www.patriciafoort.nl voor meer informatie over mij. Groeten, Patricia
|
|
muziek-huwelijk
|
24-8-2013 21:21:18
Lieve Wendy, Jullie mogen gerust komen luisteren naar een van onze vieringen, de kerk is openbaar, iedereen is welkom. Een repetitie bijwonen of een aparte afspraak maken bij ons is nog een mogelijkheid, dan kunnen ineens alle mogelijkheden besproken worden, en wij kunnen ter plaatse een demonstratie geven aan jullie. Stuur gerust een mailtje voor meer informatie en eventuele verdere afspraken. Warme goeten, Natalia Bachtina www.muziek-huwelijk.be info@muziek-huwelijk.be +32 499 14 74 20
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
2-9-2013 21:59:14
Dag Wendy, Voor meer info jozefiendefeyter@hotmail.com Veel geluk! Jozefien
|
|
Ann
|
4-10-2013 14:42:32
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|