Terug naar overzicht
Blokker, Casa, Action, Ikea, Carrefour, Dreamland, ... Ik denk dat je er overal wel kan vinden. En nu met de scholen die terug gaan beginnen kan je ook leuk kaftpapier kopen, kan ook dienen als cadeauverpakking.
Ikea heeft nu een papershop,super mooie verpakking/decoratie! Weet alleen niet in welke Ikea deze beschikbaar zijn...
Hema heeft ook nog redelijk wat verpakkingen.
Heb je een speciaal thema of niet voor je bruiloft? In deze link vind ik bv het aller1ste voorbeeld echt wel mooi en simpel te verpakken http://www.girlscene.nl/p/6876/inspirerende_cadeauverpa... Maar weet natuurlijk ook niet wat je gaat geven ..Tegenwoordig is het ook in om met zo speciale techniek iets intepakken in een mooi stofke of keukenhanddoek achtige dingen.
Ps: action of big bazar , leenbakker enz kunnen misschien ook leuke dingen hebben?
Dankjewel meiden!!Ik ga morgen op stap :-)!!Ja, idd een thema, maar enkel voor in de feestzaal.Voor de lunch bij ons thuis heb ik al van die leuke papieren rietjes met polkadots, snorretjes voor er aan te plakken en nog veel leuke deco (suuuuperplezant om dat zo te decoreren).. Daarmee dat ik ook kleurrijke cadeauverpakking zoek!;-)!Groetjes,Debo