Terug naar overzicht
Wij zijn daar ook gaan zien maar hebben uiteindelijk gekozen voor zaal Tybeert in Daknam.Die was van inrichting iets moderner en is onlangs ook volledig vernieuwd.
een goede raad ga er niet naartoe, wij hebben er veel miserie mee gehad en uiteindelijk hebben we zelfs alles moeten afzeggen!! als je details wilt stuur pm :)
Den Orchidee, is een zaak waar de patron samen met ons het feest tot in het kleinste detail besproken heeft. Geen extra verassingen naar prijs, daar in de brochure alles haarfijn kan berekend worden, doch verkozen wij om de maximum prijs per persoon te bepalen bij het ondertekenen van de overeenkomst.Hierdoor hadden wij de garantie dat wij niet boven ons budget uitkwamen.En dat was ook zo. Wij waren zeer tevreden over alles.Perfecte locatie.
Ik ben blij voor u bart :) Maar blijkbaar is dit niet bij iedereen zo en als je gaat trouwen heb je liever dat alles goed verloopt en daar heeft iedereen recht op. ik weet goed genoeg wat daar aan de hand is en wil simpel de mensen daar voor waarschuwen . niks mis mee he.
Hey Stefanie,Kan je mij meer details geven wat er misgelopen is?Wij trouwen van de jaar ook in den Orchidee, tot nu toe zijn we tevreden over hun aanpak.Als andere mensen referenties hebben van feestzaal Den Orchidee in Lokeren mag je het mij altijd laten weten. Hopelijk positieve. :-)
Hey Stefanie,
Kan je mij meer details geven wat er misgelopen is?
Wij trouwen van de jaar ook in den Orchidee, tot nu toe zijn we tevreden over hun aanpak.
Als andere mensen referenties hebben van feestzaal Den Orchidee in Lokeren mag je het mij altijd laten weten. Hopelijk positieve. :-)
Blijf weg van die schurk