Terug naar overzicht
hey delphine, ik ben een 14 septemberbruidje, en heb mijn kapster (vriendin van in de klas vroeger) zo lang naar het einde uitgesteld ook omdat ik daar het volste vertrouwen in had (voor de rest is alles in orde en op schema).. nu heb ik eergisteren een proefkapsel door haar laten doen, en het trok niet echt op iets. vrij slordig zelfs. s'avonds heb ik een "krakje" gehad. vooral omdat ik dacht dat dit het simpelste zou zijn, mijn kapsel. ma het erge is dat ik ervoor 36euro heb betaald he!! heb gewoon daarstaks naar een kapsalon gebeld hier in de buurt. en uitleg gevraagd. ze heeft zo snel aan de telefoon uitgerekend en alles bij elkaar zou 39 euro zijn!!! het salon opent op mijn trouwdag pas om 8.30u maar gaan voor trouwers vroeger open zodat je lekker rustig zit en je zeker optijd aan je dagje kan beginnen.. zie het nu weer volledig zitten.. dus mijn tip, mss een salon bij jou in de buurt?? succes, kus!!
Hey Delphine, Ik ben van het Zaventemse en ben bruidsstyliste. Ik doe zowel haar als make-up.Jouw trouwdatum 13/9 staat nog vrij in mijn agenda. Indien je geïnteresseerd bent wil ik je altijd een offerte doorsturen. Groetjes en veel succes in je huwelijksleven.Annie