Terug naar overzicht
Ik ben niet van Lommel wel ook uit Limburg. Ik ben van houthalen-helchteren maar veel zalen enz zijn er hier niet echt... Wij gaan wel kijken naar 2 zalen in Lommel: optifest en De groote hoef. Iemand ervaring met deze zalen of catering?
idd! Ik vind het jammer dat hier zo weinig zalen zijn. Wij gaan in de kok o folie in Lommel. Bij optifest zijn we gaan kijken maar vind het niet alles dat je boven en onder hebt. Dat was voor ons een ideale plek voor een communifeest. De grote hoef ken ik maar zijn we niet gaan zien. Ik vind dat nogal een donkere zaal.
Ik ben ook van Lommel, maar voor ons feest gaan wij naar de andere kant van Limburg naar de Vrije Valk in Hoeselt.
Ja weinig optieshierin de buurt, in een trouw magazinestond bij Limburg mar 1 zaal terwijlerbij andereprovi cies tientallen staan... Is kok o folie de moeite? Wij willen graag receptie en avondfeest bbq en dessertbuffet? Ik weet niet wat xe prijzen zijn bij deze en de andere zalen in lommel we zullen een beetje moeten wikken en wegen ; )
Koko folie was voor ons al volzet, grote hoef was een grote kanshebber maar ze reageren niet meer. Dus zijn nu voor een parochiezaal gegaan zo kunnen we onze eigen catering enz regelen. Den drossaerd in overpelt.
Wij hebben in Lommel ons feest gegeven in de parochiezaal van Kattenbos (Klosterhof)...
Ik vind kok o folie precies redelijk ok! Was in principe niet veel duurder als het klosterhof en daar moest je nog alles zelf regelen.Sofie, voor hetgeen dat jullie willen zou ik daar zeker is gaan horen. Wij hebben ongeveer dezelfde formule en zitten qua prijs zeer goed vind ik
Zo te horen zal ik ook eens bij kok o folie moeten passeren, hopelijk heb ik binnekort de zaal gevonden; )
ben van mol, maar op 2 min van mol rijden :)Wij hebben zaal bourgondisch huis in Mol, ook zeker een aanrader.Veel succes met de voorbereidingen :)