Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie is er allemaal van Lommel

24-8-2013 21:30:12
Zoals de titel zegt , wil ik wel eens weten wie van Lommel nog allemaal gaat trouwen. Kan handig zijn om dingen te regelen en tips uit te wisselen ;-)

kathleen
9-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 782

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik25-8-2013 8:31:33

Ik ben niet van Lommel wel ook uit Limburg. Ik ben van houthalen-helchteren maar veel zalen enz zijn er hier niet echt... Wij gaan wel kijken naar 2 zalen in Lommel: optifest en De groote hoef. Iemand ervaring met deze zalen of catering?

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik25-8-2013 9:26:58

idd! Ik vind het jammer dat hier zo weinig zalen zijn.
Wij gaan in de kok o folie in Lommel. Bij optifest zijn we gaan kijken maar vind het niet alles dat je boven en onder hebt. Dat was voor ons een ideale plek voor een communifeest. De grote hoef ken ik maar zijn we niet gaan zien. Ik vind dat nogal een donkere zaal.

brenda
7-7-2014
 Meld misbruik25-8-2013 9:58:39

Ik ben ook van Lommel, maar voor ons feest gaan wij naar de andere kant van Limburg naar de Vrije Valk in Hoeselt.

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik25-8-2013 12:30:45

Ja weinig optieshierin de buurt, in een trouw magazinestond bij Limburg mar 1 zaal terwijlerbij andereprovi cies tientallen staan...

Is kok o folie de moeite? Wij willen graag receptie en avondfeest bbq en dessertbuffet? Ik weet niet wat xe prijzen zijn bij deze en de andere zalen in lommel we zullen een beetje moeten wikken en wegen ; )

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik25-8-2013 16:31:12

Koko folie was voor ons al volzet, grote hoef was een grote kanshebber maar ze reageren niet meer. Dus zijn nu voor een parochiezaal gegaan zo kunnen we onze eigen catering enz regelen. Den drossaerd in overpelt.

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik25-8-2013 19:48:23

Wij hebben in Lommel ons feest gegeven in de parochiezaal van Kattenbos (Klosterhof)...

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik25-8-2013 21:00:46

Ik vind kok o folie precies redelijk ok! Was in principe niet veel duurder als het klosterhof en daar moest je nog alles zelf regelen.

Sofie, voor hetgeen dat jullie willen zou ik daar zeker is gaan horen. Wij hebben ongeveer dezelfde formule en zitten qua prijs zeer goed vind ik

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik26-8-2013 7:13:56

Zo te horen zal ik ook eens bij kok o folie moeten passeren, hopelijk heb ik binnekort de zaal gevonden; )

Elke
11-1-2014
 Meld misbruik26-8-2013 20:48:39

ben van mol, maar op 2 min van mol rijden :)
Wij hebben zaal bourgondisch huis in Mol, ook zeker een aanrader.

Veel succes met de voorbereidingen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...