Terug naar overzicht
Hi Patricia,Volgens mij mag je enkel een foto van het kleed nemen dat je koopt. Dat is toch zo in de winkel waar mijn kleed vandaan komt. Ze doen dit denk ik om tegen te gaan dat mensen trouwjurken komen passen om dan uiteindelijk te laten namaken door een naaister.Veel succes bij het passen en uitzoeken van je jurk.Groetjes,Véro
Hey,Ik heb het nagevraagd in de winkel. In die winkel mag je enkel een foto trekken van het kleed dat je daar besteld hebt, niet van elk kleed dat je past.GroetjesMaartje13/10/2007
Pat,bij Anastasia mag je wel foto's nemen... Elk kleed van haar is toch een uniek stuk...Vix
Hey patricia,bij mij in de winkel was het ook zo: je mag enkel foto's nemen van het kleed dat je besteld...Ik vermoed ook om de reden die Veronique opgaf: om het model niet te laten namaken.Veel succes en plezier alleszins bij het passen en "showen" :-)Groetjes,Veerle25.08.07
Zou wel handig zijn als je foto's zou mogen nemen. Ik heb vandaag in een tweede winkel een pasbeurt gehad (vorige week Christel Boone en nu D-couture) en de twijfel is echt wel toegeslaan. Ik heb vandaag een fantastisch kleed gezien, echt supermooi... en dat van vorige week was ik al een beetje vergeten, zo hoe het eruit zag enz. (allé, de rok weet ik nog, maar het topje niet meer)... heel vervelend dus... en Christel Boone is niet de persoon van wie je zegt: oh, ik ga vragen of ik dat nog es mag aan doen...twijfel dus... maar het is allemaal wel heel leuk éVeel succes met jouw zoektocht é
heyben net terug van nederland.twas een prachtige dag, heb mijn kleed gevonden en heb er mooie fotos van,was al aan het dromen van de trouwdagkan niet meer wachtengroetjes
Hallo Patricia,ja bij Johanne Riss in Brussel mocht ik ook enkel het kleedje fotograferen waarvoor ik zou kiezen. Ik had mijn toestelletje mee en heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik zo moe was van al het passen. Maar nu heb ik er o-zo spijt van omdat ik niet meer goed weet hoe ik ermee stond. Ben gisteren op een ander kleed gevallen in le chapeau (iets totaal anders) en de keuze is MOEILIJK !!!groeten en succesEveline