Terug naar overzicht
Mooie zaal, ietwat vreemde eigenaars maar eten is lekker, volgens onze ervaring wat opdringerig, nadeel kan zijn voor oudere mensen, toiletten zijn beneden, maar toch 1 op het gelijkvloers voor minder validen. Ook parking is ietwat weinig en gebeurt in omliggende straten.Dat zijn enkele kleine minpuntjes, anders een mooie locatie dicht bij het kasteel en mooie straatjes voor de fotoshoot.Ook pluspunten te over, je kan er overnachten en mooie aankleding van de zaal met een gezellige ruimte voor het dessertbuffet, zeker geen slechte keuze indien je uit de streek afkomstig bent.Veel succes.
Ik ben er een paar jaar geleden naar een trouwfeest geweest. Inderdaad mooie zaal en ook lekker eten.
Ik vergat als pluspunten nog te vermelden dat de hapjes en de bubbels overvloedig worden geserveerd en geschonken en er is ook zeker voldoende en goed opgeleid personeel wat voor een heel snelle bediening zorgt op het huwelijksfeest. Ook niet onbelangrijk, dus de voordelen wegen zeker op tegenover die kleine nadelen. En daar de zaal vernieuwd zou zijn is het sanitaire gedeelte waarschijnlijk ook aangepast.
dank u wel voor de reacties !!! hiermee weet ik toch al iets meer, we zullen contact opnemen en eens gaan bekijken spannend !!
Hey, wij zijn er ook geweest en het is inderdaad een prachtige zaal!!!Het gene wat wij jammer vonden is, dat wij een deel van onze vrienden willen vragen vanaf het dessertbuffet in plaats van op de receptie en daar was Salon Drie koningen niet voor te vinden. Vandaar dat we die zaal niet gekozen hebben. Collega's van mij gaan soms in het restaurant eten en zeggen allesinds dat het heel lekker is.
@ Lies, vreemd van dat dessertbuffet, dat wordt veel gedaan hé, is in feite wel een afknapper voor de zaal, maar ja, ze weten toch dat ze goed in de markt liggen en dan stellen ze wel eens hun eisen. Hopelijk dan wel een zaal gevonden die wat soepeler is.Succes verder.
oei !!! wij willen ook graag werken met mensen die instappen vanaf dessertbuffet !