Terug naar overzicht
Ik volg mee want ben hier ook naar op zoek ! Maar in genk worden er wel gegeven heb ik al gehoord..
Hallo, Wij gaan dansen , alle leren toch :-) We gaan 10 lessen café boogie doen , En daarna een privé les voor onze openings dans . We hadden van onze vrienden voor mijn verjaardag een bon gekregen Van een dansschool voor 1 uur privé les, De dansschool is in as ( wij van Zutendaal ) dus kort bij We gaan volgende week eens kijken en de cursus start op 21 september Groetjes
Wij hebben les gevolgd in Hasselt bij dansstudio Libert, super vriendelijke mensen. zijn begonnen met privéles en vervolgens om de passen te oefenen groepslessen en afwisselend privélessen
wij volgen al een heel tijdje dansles in Ham. Wij hebben onze openingsdans ook met onze eigen dans leraar in elkaar gestoken. Dus ik weet zeker dat ze het daar doen. Er zijn daar opendeur demo dagen op zaterdag 7 en 14 sept je kan dan gerust een kijkje komen nemen
wij gaan dit zelf niet doen (die van mij is absoluut geen danser ;-) ), maar ik ken inderdaad heel veel mensen die privélessen volgen (eventueel gemixt met groepslessen) bij Libert in Hasselt! Iedereen die ik ken is er alleszins altijd zeer tevreden van en inderdaad; de openingsdansen zijn altijd heel erg mooi èn (misschien niet onbelangrijk) niet te moeilijk, hoewel het er moeilijk uitziet ;-) da's de kunst eh! haha succes alleszins!!
Wendy en in As is een les voor De openingsdans ?
@ silvy Ja dat is dan privé les of dansen op maat , zoals zij dat noemen, anders moet je eens op de website kijken, Of een mailtje sturen naar hun, www.dansclub-clap.be/ Groetjes
Merci Wendy en idd ze doen ook danslessen voor openingsdans zie ik . Spijtig dat wij de 31ste niet kunnen anders gingen we dan eens een kijkje nemen. Ik heb er vroeger ng groepsles gehad ;)
Leila's dancescool in neeroeteren, geeft trouwdansen, heb ook al info gevraagd