Nu Online
Momenteel zijn er 591 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

superleuke vrijgezellen achter de rug!

25-8-2013 17:18:57
Gisteren had ik mijn vrijgezellen en het is me nog eens duidelijk geworden: mijn meisjes kennen me zo goed :-)

om 10u45 is mijn beste vriendin (getuige ook) me komen uithalen en werd ik geblinddoekt (al snel kon ik al niet meer volgen waar we zaten, dus had ik besloten me heeelemaal te laten meevoeren ;-) ).
Zo gingen we uiteindelijk naar het huis van mijn schoonzusje, waar alle dames zich verzameld hadden. Daar moest ik (met blinddoek aan) nog een keertje raden wie er voor me stond, want ze hadden mijn mama en schoonmama ook nog uitgenodigd - heel leuke verrassing, want ik heb met beide een heel goede band! maar dat maakte wel dat ik extra nieuwsgierig was naar het programma van de dag natuurlijk... (want ik had vb. een bikini moeten inpakken..... :-) )

vandaar uit zijn we terug de auto in gestapt en reden we naar Tongeren - geen ideee wat we daar zouden gaan doen...
We zijn uiteindelijk bij een mevrouw thuis geweest voor een namiddagworkshop rond spiritualiteit! Iets wat me sowieso erg boeit, dus heeel leuk dat ze dit ontdekt hadden! (en bovendien niet zo evident, want sommigen uit de groep staan er vrij sceptisch tegenover, maar ze zijn zo lief geweest - ze zijn er helemaal mee in opgegaan!)
Vooral gezellig en rustig - een meditatieoefening, kaartleggen, edelstenen kiezen, gelaatsverzorging met aloë veraproductjes, lekker eten, lekkere cava, boeiende boekjes en vooral veel leuke gesprekken met mijn meisjes! Voor mij een ideale namiddag, ik heb daar al echt van genoten!

Daarna terug naar het huis van mijn schoonzus, omdat er nog een aantal anderen zouden aansluiten (en de moedertjes terug naar huis gingen :-) ). Daar nog lekkere cava gedronken en al gauw kwamen de opdrachtjes boven: 4 ballonnen met daarin papiertjes ... Ik moest dus de ballonnen kapot drukken door middel van seksstandjes met dames uit de groep :-)
Dat leidde natuurlijk tot hilaaaarische taferelen en bijzondere foto's ;-) (ik vrees dat ik die nog wel terug zal zien op onze trouwdag haha)
De opdrachtjes voor de avond vielen wel goed mee:
* Ga buikdansen met iemand (ik doe dat al 6 jaar)
* Drink iets lekker (da's niet zo moeilijk ;-) )
* Kus iemand
* Ga op de foto met 5 mannen die de naam hebben van een ex-liefje en mijn aanstaande :-)

Daarna naar Hasselt vertrokken: gaan eten bij The Century - mijn dames hadden op voorhand een menu besteld en mmmm, het was HEERLIJK! Alleen echt veel te veel (pfoehwie) en we hebben er ook vrij lang gezeten, maar het was wel héél gezellig en leuk!

Dan zijn we uiteindelijk in de Universal beland waar we ook ontzettend hard gelachen hebben en supergoed hebben geshaked :-)

Daarna nog even op de Heidefeesten in Genk geweest - fijne afsluiter van een schitterende dag!

En het beste van al ... Ik heb geen kater vandaag - hoeraaa! ;-)

Nadia
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 853

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik25-8-2013 18:43:51

Amai leuk dat het zo goed is meegevallen :-)

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik25-8-2013 20:30:15

Super dat ze rekening hebben gehouden met jouw interesses. Zag er een heel leuke dag uit!

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik25-8-2013 20:31:18

Klinkt super! ;)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik25-8-2013 22:34:33

Oh, leuk dat ze jou zo in de watten hebben gelegd ;-).
Geniet maar na van die momenten :-) X

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik13-9-2013 22:38:22

WWWAAAAAWWWW !!!! zo mega super !!! Ik deel dezelfde interesses en is inderdaad wat moeilijk als er een paar wat sceptisch tegenover staan, zooooo lief dat ze volledig erin zijn mee gegaan speciaal voor jou, dat toont echt hoe graag je gezien bent!
Ik kan alleen maar hopen dat mijn vriendinnen mij ook zo goed gaan kennen als ik ooit aan de beurt ben.
Ik ben erg blij dat je zo aangenaam bent verrast, mooie herinneringen die voor altijd zullen meegaan !

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik13-9-2013 23:16:16

komt helemaal goed, Stephanie, ik was op voorhand ook wat schuw, schrik dat ik dingen zou moeten doen die ik niet leuk vind... maar ik heb eruit geleerd dat ik moet vertrouwen op de mensen die ik ken - je kan ze best wel goed op voorhand inschatten! (ennn wat je ook kan is op voorhand alvast laten weten wat je wel en niet graag hebt ;-) )

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik14-9-2013 12:10:42

hahhaa ik hou je tips in mijn achterhoofd voor moest het ooit aan mij zijn :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...