Terug naar overzicht
Als het zo is kan je er idd niets aan veranderen. Maar daardoor zal je toch niet minder gelukkig zijn zeker? Het kan trouwens nog 30 kern veranderen. Woensdag gaven ze voor onze dag nog onweersbuien en hele dag regen en 19graden, en sinds vanmorgen staat er 25 graden en een vol zonnetje getekend. Laat je humeur hier maar niet vanaf hangen! :D Het weer is zowat het enige waarin in mij niet zal in opjagen :D maar mijn duimen heb je alvast voor zaterdag :D x
het weer kan nog compleet veranderen hoor, don't worry!!toen ik vorige weekend aan het kijken was voor het weer van afgelopen zaterdag (voor mijn vrijgezellen), dacht ik 'oh zalig, 26°, zon volop, dat wordt een leuk extraatje!' ... maar toen puntje bij paaltje kwam, bleek dat het weer 'opgeschoven' was naar vrijdag ... :-) dus gewoon afwachten .. just roll with it :-) 't is het enige wat je kan doen ook ;-)ik duim alvast mee voor je!!
Ik zou wel een binnenlocatie zoeken. Je hebt er beter eentje die je niet moet gebruiken tegen dat je er geen hebt en wel iets nodig hebt!
Ik volg op de voet mee, wat een stress hè. Ik was er tot gisteren zooooo gerust in en inderdaad wat krijgen we nu over onze nek?! Jammer genoeg kunnen er geen 52 zaterdagen in een jaar goed zijn hè. Laat ons hopen dat het al bij al nog een beetje meevalt.Een 31 augustus collega-bruidje...
Hey! Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd, ons werd ook zalig weer voorspeld maar puntje bij paaltje begon de dag al met regen! Maar dit heeft de pret niet afgenomen: make up verhuisd naar onder een tentje. Tafels voor lunch onder afdak. En paraplu voor bij het buitenkomen aan het stadhuis. (op blote voeten aan het stadhuis onder een paraplu schuilen met een glas prosseco was zeer lachwekkend voor de voorbijgangers trouwens :)) Namiddag tussen de buien naar het bos met de woefies :) zalig! Laat het weer los, je kan er enkel het beste van maken! Eens los gelaten kon de dag niet meer stuk ;) veel succes zaterdag! ik denk aan jullie vanuit Sardinië! :)
Ik zou je daar ook niet in opwinden. Je kan er toch niets aan veranderen. Misschien voor de eigen gemoedsrust wel een binnenlocatie voorzien?
Wij trouwen op 7 september en kijk nu ook al alle dagen naar het weerbericht.We zullen het moeten nemen zoals het komt. Ik hoop alvast dat je een prachtige en zonnige dag hebt zonder regen!
HoiWij zijn zaterdag getrouwd! Het weer was een ramp, van begin tot einde gietende regen. Het was niet het weer waarop ik gehoopt had. Maar het was een veel te zalige dag!! Foto 's hebben wij genomen in een oud restaurant, ze zullen ongetwijfeld prachtig zijn!het enige jammere was het buiten gaan in de kerk, maar er is toen een erehaag in de kerk gevormd geweest. DUs dat was ook fantastisch!gewoon genieten!
:( :( :( t wordt steeds slechter