Terug naar overzicht
Whaaaaaaaaaaaaaauw. Je moet je echt geamuseerd hebben! Je straalde nog meer dan je verslagje deed vermoeden. Ben blij voor jullie! Xx
Ooo wauw, dit zijn al prachtige foto's!!
Zalig toch zo'n foto's Het geluk en plezier straalt er van af :-)
De foto's spreken boekdelen krista Hoe goed jullie dag was
Hey Krista,Hele mooie foto's van een prachtige dag! Jullie hebben ervan genoten en zagen er stralend uit!Groetjesxx
Proficiat! Jullie straalden :)
Mooie foto's Krista ! Jullie straalden van geluk dat zie je zo.
oooh heel moooi!! trouwens die foto waar je op schaterlacht, zegt het helemaal voor mij - zalig (en een heeel mooi boeket trouwens!)geniet nog lekker na!
Fantastische foto's, ik heb ze met een big smile zitten bekijken
heel mooi!!!!
Super!!Wat een stralend mooi bruidspaar!
Heel leuke en spontane fotos !!
Bedankt voor jullie leuke reacties.Het weerspiegelt idd onze hele leuke ontspannende dag....Ik wens elk bruidje/bruidegom hier net zo'n ontspannende leuke plezante onvergetelijke dag toe.. X
Jullie zagen er fantastisch uit!! Een hele dikke proficiat xxx
Geweldige foto's! Jouw glimlach werkt zo aanstekelijk, dat ik hier ook gans de tijd zat te glimlachen...jij hebt je echt geweldig geamuseerd denk ik!!!Heel mooie auto ook...I like!Jullie zagen er super uit, ook heel mooi kostuum van je man vind ik! Al was jij wel de ster van de dag!!groetjesSandra
Hey Krista,Op u fotokes was ik ook aan het wachten se, was enorm benieuwd!!!Jullie zagen er straaaaaalend uit en wat zie jij er inderdaad een goedlachse madam uit!!Jullie passen perfect bij elkaar!!Echt hele mooie fotokes!!!Vele groetjes!!Jokexxx
Hoi Joke, Het is altijd leuk om foto's te zien van bruidjes waar je een hele tijd mee hebt samen afgeteld en met mee hebt geleefd.Bedankt voor de lieve complimentjes ;-).Groetjes X
Wauw, jullie geluk is duidelijk af te lezen van de foto's.Heel mooi! Proficiat!