Terug naar overzicht
Ik zou kiezen voor de klassieke methode. Gewoon aanschuiven en een glaasje laten nemen op het einde van de felicitatierij.Aangezien deze meest gebruikt wordt, wil dit zeggen dat het de beste is.Iedereen is dit gewoon, weet dan wat er te gebeuren valt.Indien je de zaken (en ook de andere items op je huwelijksdag) complex of alternatief maakt, zie je dit nogal vaak in verwarring of moeilijkheden veranderen.grtz
Wij hadden een receptie van een uur, en hebben op die tijd zo'n 100 mensen ontvangen. Dat vond ik net passend. Af en toe hadden we tussendoor vijf minuutjes dat er niemand binnenkwam, dan soms drie of vier koppels tegelijk... Ze hebben nooit heel lang moeten wachten, en wij zijn ook niet constant bezig geweest met kussen. 'k Vond het ideaal, hoewel ik er op voorhand tegenop zag om de hele tijd handjes te schudden. Het viel goed mee.
Ik zou je daar geen zorgen over maken. Ik veronderstel dat je wel een maître d'hotel heeft en die dat alles wel in goede banen leidt,eh. Als hij idd opmerkt dat het iets te lang aanschuiven wordt, dan zal hij wel initiatief nemen en evt drank naar de rij. Maar ik moet zeggen, ik ben al redelijk veel naar grotere feesten geweest en dat verloopt altijd vlot. Mensen weten dat het daar niet de bedoeling is om hun levensverhaal te vertellen. :p