TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Deborah
13-9-2013
|
26-8-2013 9:24:02
Hoi Jeanine!
Meer dan de helft van dergelijke websites zijn niet koosjer. je moet deze sites zeker eerst eens googelen met het woord 'scam' er achter. Zo kom je te weten of het geen oplichterij is (bvb. goedkope namaakmodellen vanuit China).
|
|
mona
27-7-2013
|
26-8-2013 9:43:30
Sowieso mag je ervan uitgaan dat die Chinese sites allemaal 'namaak'-jurken leveren. Ze zetten foto's van grote merken op hun site, en maken die voor jou na. Soms doen ze dat goed aan een goede prijs, soms zijn de stoffen erg lelijk en helemaal niet zoals op de foto, of zitten ze er drie maten naast (te groot, te klein, te kort, te lang...). Heb al gehoord van vrouwen die een knalgele jurk kregen ipv champagnekleurig, of zwarte parels ipv witte. Of roestvlekken omdat er met roestige naalden gestikt wordt. Levertijden die overschreden worden... Het is een risico, maar als je bereid bent eventueel dat bedrag van die jurk te verliezen, kan je het riskeren. Hou ook in België een naaister achter de hand voor eventuele retouches. Achteraf klagen is moeilijk bij die sites... (in ieder geval moeilijker dan bij een winkel in je buurt).
|
|
Elsie
|
|
|
Kim
4-10-2014
|
26-8-2013 10:15:12
Ga eens langs Youniek ;-)
|
|
Mieke
4-7-2014
|
26-8-2013 10:29:01
Inderdaad, ik dacht ook aan wat Kim zei Ik had online ook een prachtige jurk gevonden, maar ik heb hem niet besteld omdat ik schrik dat 1. de maat niet goed zou zijn, 2. hem mij niet zo mooi zou staan als het model dat hem aan had, 3. omdat ik toch enkele jurken wilde passen om te zien wat voor mij het mooiste zou zijn en 4. omdat ik een bruidsjurk bestellen op internet gewoon niet vertrouw. EN... Bij Youniek vond ik een jurk die erg lijkt op degene die ik online had gezien
|
|
candy
20-7-2013
|
26-8-2013 11:02:30
Hallo, Ik heb mijn kleed besteld via http://www.bridaydress.com/en ik ben er zeer tevreden over de stof en al was juist of ik ze van de winkel gekocht hebt. Dit is mijn kleed .
|
|
sanne
6-9-2014
|
26-8-2013 18:42:35
Ik heb ook al heel erg veel mooie jurken op internet gezien, maar ook niet durven bestellen owv zorgen over kwaliteit, maat, levering, oplichting,... :) Ik ga het toch maar niet overwegen! :)
|
|
candy
20-7-2013
|
26-8-2013 22:46:33
Bij mij was alles goed, De maat was juist, de kleur, de stof alles was in orde. Ik had ook er ook schrik van en ben toch blij da mn schoonmoeders het toch gedaan heeft
|
|
Elen
5-10-2013
|
27-8-2013 8:37:09
Ik zou het zelf niet riskeren. Ik heb mijn bruidsmeisjeskleedjes besteld via lightinthebox en ben daar wel tevreden over. Je moet wel rekening houden met hogere invoerrechten ook! (Ik betaalde €260 voor de kleedjes en €95 invoerrechten) maar de kwaliteit en afwerking was zeker oké! Maar hoe ga je weten welk kleed te bestellen? Ik moest zeggen dat ik een bepaald idee voordien in mij hoofd had van welk kleed ik zou willen en ik ben uiteindelijk buiten gekomen met iets compleet anders je moet dat aanzien,eh! En die kleedjes op de site kan je niet op voorhand passen.
|
|
candy
20-7-2013
|
27-8-2013 14:08:35
idd das waar Elen, Je moet wel een idee hebben wat je voor kleed je graag wilt . Ik had deze kleed al in een bruidswinkel aangehad maar ze vroeger er 2000euro voor en da vond ik wel wat veel voor 1dag aan te doen maar was zo verliefd op da kleed dak ze moest hebben was dan naar een naaister gegaan alles was in orde ze zou het na maken enz maar op 5maanden voor de trouw zegt ze in eens af dus had mijn schoonmoeder dan dit kleed besteld voor mij omdat ik toen in het ziekenhuis lag
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|