Terug naar overzicht
Ik heb mijn kleedje gekocht in de Issa Moda winkel in Hasselt. De eigenares was tot vorig seizoen ook de ontwerpster van de Anne Belin-collectie. Nu heeft ze het te druk met haar eigen werk (heel persoonlijke aanpak, ze zoekt uit haar ontwerpen de ideale combinatie voor jou). Zo heb ik een uniek samengesteld kleedje voor 1250€, maar aan die prijs zit je met de meeste collecties nogal snel.
hallo, ik ben gisteren gaan passen in de D-couture in Gent waar ze bijna de ganse collectie van Anne Belin hebben. Voor zover ik kon zien, variëren de prijzen. Je hebt er rokken van 400 euro, maar ook van 800 euro en idem voor de topjes. Hetgeen ik het mooiste vond, was niet bepaald goedkoop: een topje van 1095 euro en een rok van 750 euro. Alles is wel in zijde en wordt op maat gemaakt.Het is een superleuke winkel om te gaan passen. je mag zelf kiezen wat je wil aandoen en de verkoopster haalt gaandeweg ook nog dingen uit de rekken. Ze hebben er wel enkel de collectie van Anne Belin.Succes en nog veel plezier
Hoi hallo,Mijn jurkje is er eentje van Anne Belin (gekocht in Prima Donna in Deerlijk).het kost 1495 euro. maar het is dan ook een Haute Couture kleedje. het komt uit de nieuwe collectie! en tis prachtig, al zeg ik het zelf :-)veel succes nog met de zoektocht en met de voorbereidingengroetjesnathalie
Dag Nathalie,Welk kleed van Anne Belin heb je gekocht welk nummer op site www.annebelin.com )? Geen probleem als je dit liever niet zegt.
hallo Nathalie, ik ben ook wel nieuwsgierig omdat ik mijn hart ook verpand heb aan een Anne Belin kleedje (het 2° nr. op de site)
Ik ben gisteren gaan passen bij bruidshuis Ellen in Oostburg en bijna beslist, maar dan toch niet omdat het nog maar de eerste keer was. Daarna even bij D-couture in Gent binnengestapt zonder afspraak. Ben toch even mogen gaan piepen en komende maandag heb ik een afspraak om te passen. Toen ik de jurken zag had ik iets van 'waaw' en ook blijdschap dat ik nog niks beslist had in Oostburg.Ik ben eens benieuwd of de kleedjes me ook passen. Spannend want in mei trouw ik en ben al beetje aan late kant... oeps