Terug naar overzicht
haa :D ik was aan het zappen en ik zag het ook , het is echt ongeloofelijk soms wat voor bridezillas het zijn ! :D ik ga wel beginnen te kijken hihi
ik heb het opgenomen
Whut? Die geloften van Jeanine: 'Toen ik voor het eerst in je ogen keek, wist ik het: je was een onenightstand. Gek dat we zover gekomen zijn...' Echt? Die meent dat... (Er zal wel een en ander in scene gezet zijn, ik hoop dit stukje ook...).
Ja het is er echt over. Echt ongelooflijk!
ik volg ook :-) heerlijke televisie! Daarvoor heb ik ook 'Don't tell the bride' gevolgd, ook fantastisch ;-). De man organiseert, zonder medebeslissing van de bruid...spektakel verzekerd hihi ;-)
Ik volg ook, don't tell the bride ook gevolgd!
Die Rochelle is ook ongelooflijk... half jaar in een relatie, waarvan twee maanden samen, en dan zit ze al commentaar te geven op hun seksleven, dat hij het niet lang genoeg volhoudt. Als hij een keer gaat joggen en hij geeft haar niet eerst een kus hebben ze 'nog nooit zo'n zware ruzie gehad' (je bent twee maanden samen, hallo!!). En dan maken ze het maar even goed in de slaapkamer... Die is echt wel te jong om te trouwen. Negen van de tien 18-jarigen zijn te jong om te trouwen in mijn ogen...
Niet te doen die serie.. Vraag me soms af of het niet te veel opgezet spel is. Wel leuk om naar te kijken natuurlijk :)
Zelfs mijne vent keek graag mee naar Don't tell the bride. :p Bridezilla's vindt hij teveel opgezet spel en da denk ik idd wel. Je ziet het soms dat het een toneeltje is met slechte acteurs. Laatst was het zo die roodharige Puerto Ricaanse. Op een moment was ze de bruidstaart aant proeven was en daar ruzie over aant maken was, schoot haar bruidsmeisjes in de lach en uit de rol. :p Al mag die Jeanine voor mij part ne Oscar winnen als da gespeeld was. Damn! Zo'n bitch!
Ik ben het ook aan het volgen, don't tell the bride heb ik ook gevolgd. :) ik hoop voor die mannen dat het idd in scene is gezet! :)
Dit heb ik nog niet bekeken (Lijkt me zo opgezet spel allemaal?)Maar don't tell the bride vond ik heerlijk!
Ik heb al een paar fragmenten gekeken maar ik vind het echt té. Ik kan gewoon niet geloven dat er echt zo'n bitches rondlopen en ik kan vooral niet geloven dat die bruidsmeisjes/ouders/verloofdes dat allemaal pikken.
Jullie weten toch dat die goed betaald zijn om een sterk stukje toneel op te voeren ?Geloof toch niet alles wat je ziet, zeker niet als het uit de VS komt !
Ja, ik weet dat dat minstens gedeeltelijk in scene gezet is, maar helemaal? 't Zou kunnen, maar dan vind ik sommige stukjes toch goed geacteerd voor 'amateurs'. Dat ze betaald worden: zeker. Ik zou m'n trouw ook nooit van m'n leven 'onbetaald' laten filmen...
Of het nu in scene is gezet of niet, ik vind het reuzeleuk om naar te kijken
ik denk niet dat alles in scene is gezet! Volgens mij lopen er in Amerika veel van bridezillas rond :-)
4 weddings is sedert gisteren weer bezig het is nu 4 weddings canada.da vind ik ook best mooi en don't tell the bride ook en die jeanine die is het afgebold op haar eigen huwelijk,ja hoo were,die jongen heeft terecht zijn ring op tafel gegooid,da ze maar hopelijk alleen blijft en geen meer slachtoffers maakt :p