Terug naar overzicht
Hallo, zelf heb ik het niet gedaan. Maar toen ik aan het passen was, kwam een meisje binnen. Ze had geen afspraak, maar ze vroeg of ze de jurk nog eens mocht aanpassen. Haar vriendin was mee. Ze maakten daar helemaal geen probleem van.Ik zou zeker nog eens gaan passen. Groetjes, Elise
Hi Caroline,Ik ben vorige week voor het eerst gaan passen. Ik heb toen ook nog niet direct beslist. Ik heb direct een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week zaterdag om nog eens de jurk te gaan passen met mijn papa erbij. Mijn ouders betalen mijn jurk en ik wil dat mijn papa deze ook eens ziet wanneer ik deze aan heb.Dat was in de winkel ook geen enkel probleem. En ik ken mezelf, ik ga zaterdag waarschijnlijk nog enkele andere jurken passen om zeker te zijn dat ik de juiste keuze maak.Dus als ik jou was zou ik gewoon terug naar Christel Boone gaan en vragen of je de rok en de top nog eens mag passen. Je moet gewoon zeker zijn dat je de perfecte jurk hebt voor je droomdag
Elise en Veronique, heel erg bedankt voor jullie reactie... het heeft met het duwtje gegeven dat ik nodig had.Groetjes
Hey Caroline,ik had hetzelfde probleem en heb dat in de winkel uitgelegd. Ik had beschreven hoe het ander kleed er ongeveer uitzag. Toevallig hadden zij net hetzelfde kleed hangen. Ik heb ze dus naast elkaar gezien en gepast.Dat is een nadeel als je in verschillende winkels gaat: je kan niet goed vergelijken.Groetjes