Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog maar 199 dagen op de teller

27-8-2013 12:04:05
Zoals de titel het zegt, het begint te korten. Maar eigenlijk is er nog niet zo veel gedaan en ik heb echt zenuwen dat het niet goed gaat komen en dat ik vanalles ga vergeten. De vriend is er natuurlijk gerust in die zou maar 2 maanden op voorhand beginnen. Wat ik al heb is: - een zaal - de traiteur staat vast maar we moeten nog gaan voor de menu - de trouwringen zijn gekozen - mijn kleed is besteld - het vervoer is de kever van mijn vriend als hij afgeraakt toch :D - en de getuigen zijn gevraagd Wat nog op de lijst staat is: - obers moeten we nog zoeken - en zelf voor champagne en wijn zorgen voor in de zaal - taart - kleren voor mijn vriend en schoenen - lingerie -uitnodigingen - bedankjes - bloemen - tafeldecoratie - de notaris - gemeentehuis zijn we al geweest maar we moeten terug gaan in november - dj ookal wil mijn vriend niet hij ging iets regelen maar dat vertrouw ik zo niet :D - onze viering, hiervoor moet ik nog bellen met huis van de mens - en de fotograaf ( een nonkel van mijn vriend doet dit als amateur ) maar hij moet nog gevraagd worden Ben ik nog iets vergeten? Ik kan er nu al niet van slapen, ik word elke nacht zeker 1 keer wakker en het eerste dat ik denk is altijd iets ivm de trouw, mijn vriend zegt dat ik nog zot ga worden en ik kan hem geen ongelijk geven :D Groetjes Lien

lien
15-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 592

lien
15-3-2014
 Meld misbruik27-8-2013 12:22:21

Kan er mij ook iemand zeggen waarom al mijn enters uit mijn tekst verdwenen zijn? Zo alles aan mekaar leest niet zo gemakkelijk.

Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik27-8-2013 15:37:09

Aiai, wat gaat dat zijn de laatste week voor je trouw ;-)?
Je zit goed op schema hoor!

Zie niet meteen iets wat je vergeten bent. Cadeautjes getuigen (tijd genoeg nog daarvoor!) en bedankjes gasten.. ? Juwelen, schoenen, .... ;-)

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik27-8-2013 17:39:39

ik dacht nog aan afspraken make-up en kapsel en eventueel huwelijksreis?

lien
15-3-2014
 Meld misbruik27-8-2013 18:06:25

De kapper is mijn vaste kapper en die weet het zo van ver al. Maar ik zal het volgende keer nog eens duidelijk zeggen. En make up doet mijn getuige waarschijnlijk. Mijn schoenen heb ik al. Samen met mijn kleed gekocht. En juwelen doe ik aan wat ik heb, mijn kleed is rond mijn nek dus een ketting kan ik niet aandoen en mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd met een armband ( ik wou geen ring want nadien heb je toch al eentrouwring ) en deze doe ik ook aan. En oorringen verdraag ik niet meer :( En voor de bedankjes heb ik nog tijd, we zijn er wel al over aan het nadenken. Alvast bedankt ik ben al wat meer op mijn gemak, ik dacht dat ik met alles veel te laat was.

Wendy
22-8-2014
 Meld misbruik27-8-2013 21:20:57

Ik ben er ook ontzettend veel mee bezig, te veel zelf want men vriend wordt er zelfs ambetant van , dus nu probeer ik men mond te houden en maar héél af en toe iets vragen...

Evi
5-4-2014
 Meld misbruik20-9-2013 17:10:25

Hé, komt bekend voor. Ik heb hier zelfs samen met de vriend per maand opgeschreven wat ik graag heb dat wordt gereserveerd :-) Grappig maar anders stelt mijn vriend alles uit ;-).

Hier nog 196 dagen op de teller...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...