Terug naar overzicht
Kan er mij ook iemand zeggen waarom al mijn enters uit mijn tekst verdwenen zijn? Zo alles aan mekaar leest niet zo gemakkelijk.
Aiai, wat gaat dat zijn de laatste week voor je trouw ;-)?Je zit goed op schema hoor!Zie niet meteen iets wat je vergeten bent. Cadeautjes getuigen (tijd genoeg nog daarvoor!) en bedankjes gasten.. ? Juwelen, schoenen, .... ;-)
ik dacht nog aan afspraken make-up en kapsel en eventueel huwelijksreis?
De kapper is mijn vaste kapper en die weet het zo van ver al. Maar ik zal het volgende keer nog eens duidelijk zeggen. En make up doet mijn getuige waarschijnlijk. Mijn schoenen heb ik al. Samen met mijn kleed gekocht. En juwelen doe ik aan wat ik heb, mijn kleed is rond mijn nek dus een ketting kan ik niet aandoen en mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd met een armband ( ik wou geen ring want nadien heb je toch al eentrouwring ) en deze doe ik ook aan. En oorringen verdraag ik niet meer :( En voor de bedankjes heb ik nog tijd, we zijn er wel al over aan het nadenken. Alvast bedankt ik ben al wat meer op mijn gemak, ik dacht dat ik met alles veel te laat was.
Ik ben er ook ontzettend veel mee bezig, te veel zelf want men vriend wordt er zelfs ambetant van , dus nu probeer ik men mond te houden en maar héél af en toe iets vragen...
Hé, komt bekend voor. Ik heb hier zelfs samen met de vriend per maand opgeschreven wat ik graag heb dat wordt gereserveerd :-) Grappig maar anders stelt mijn vriend alles uit ;-). Hier nog 196 dagen op de teller...