Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jurk gevonden jeujjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

27-8-2013 12:30:25
Even een kleine update. Zaterdag heb ik zijn jurk gevonden bij Youniek in Turnhout. Zo blij ben ik, heb er echt mijn goesting gevonden. Ze zijn er ontzettend vriendelijk en geven goed advies. Ik heb de duurste jurk gekozen die dan nog maar 899€ koste met retouche en al erbij. Ze ziet er alles behalve goedkoop uit dus dat is prima. Ik ben zo content !!!
De regeling voor de betalingen en pas beurten gaan als volgt.
* als je je jurk gekozen hebt betaal je al 50% van het totale bedrag.
*vervolgens wordt de jurk besteld en wordt ik in December op gebeld als deze binnen is.
*dan wordt ze terug gepast want dan is de jurk al helemaal naar mijn maten gemaakt.
* ten slotte eind Mei kan ik ze dan nog eens passen en dan worden de laatste retouches toegepast, en betaal ik de 2de helft van de jurk.

helemaal TOP toch??

Aan alle toekomstige bruidjes, als je niet weet waar te beginnen ga dan maar eens langs bij Youniek en je hoeft nergens anders meer tegaan.

xx Kim

kim
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 999

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik27-8-2013 12:48:38

Joehoe super Kim! Steeds leuk om zo een succes verhaal te lezen. Youniek staat dan ook bovenaan mijn lijstje maar vrees dat ik best nog even wacht mits onze datum nog veraf is.....
Wanneer denk jij dat ik best kan gaan?
groetjes Cindy

krista
9-8-2013
 Meld misbruik27-8-2013 13:42:02

Ik ben superblij voor jou Kim.
Mijn jurk kwam ook van bij Youniek, ik ben altijd vol lof over hun geweest.
Op onze teller staat nu al 18 dagen gehuwd en vandaag heb ik nog van 2 klanten een compliment gehad dat ik zo mooi was... Het heeft in de goednieuwskrant gestaan van hbvl en blijkbaar lezen vele mensen die... :-).
Maar je moet de laatste 50% betalen als je je jurk mee naar huis neemt. Allez, zo was het bij mij toch..
Geniet nog maar na van jou supermoment :-).
Fijne voorbereidingstijden gewenst.

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik27-8-2013 15:14:43

Hé, ik heb ook een jurk van Youniek voor dat bedrag, dan zullen wij (ongeveer) dezelfde hebben misschien
Ik heb idd ook al de helft betaald en de andere helft is wanneer je hem mee naar huis neemt. Mooi geregeld vind ik.
Ben blij dat je je zin daar ook gevonden hebt!!

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik27-8-2013 17:22:12

Ik ben de mijne afgelopen zaterdag ook gaan kiezen! De mijne was nog iets goedkoper waar ik erg blij mee was! Mss was jij wel diegene die aan het passen was toen wij binnenkwamen. Ik mag wss eind november terug vr de eerste pas!

Evy
28-6-2014
 Meld misbruik27-8-2013 18:07:11

ik ga waarschijnlijk ook even tot daar rijden. Het is wel een hele eind, ik woon in Gent...maar iedereen zegt dat het zo de moeite is, dus wel het overwegen waard.

kim
14-6-2014
 Meld misbruik27-8-2013 18:21:22

Het lieve meisjes, @Evy ja het is inderdaad mss wat ver voor jou maar als je een lange, romantische en mss kante jurk wil dan ben je zeker op het juiste adres! @dorien ja zou kunnen ik had een afspraak om 10u en ben om 12 u buiten gestapt. Ik heb idd wel wat meisjes gezien maar ja ik kan er geen gezicht op plakken .... Ik was nog te euforisch over mijn jurk. @mieke ja spijtig dat die jurken geen code hebben e anders komen eens checken :D @ krista oef dan mag ik er zeker van zijn dat alles in orde komt !! @cindy ja ik ben nu ook mss wat vroeg maar bij mij duurt het nog 11maanden voor ik trouw.maar ik ben blij dat ik er al vanaf ben want had geen zin om kei veel winkels af te schuimen en vervolgens nog meeeeer te twijfelen : p enkel op je gewicht leten dit jaar is de boodschap hihi

Evy
28-6-2014
 Meld misbruik27-8-2013 18:24:39

Ja,ik heb op de website al erg veel jurken naar mijn smaak gezien :-)

kim
14-6-2014
 Meld misbruik27-8-2013 18:39:14

Mieke ik kan precies geen bericht terug sturen? Maar onderaan staat bij mij model nr AZ13W23 X

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik27-8-2013 18:43:06

@Kim: bij mij dezelfde, alleen eindigt die op 07. Dus 't zal ongeveer dezelfde zijn, maar niet helemaal

kim
14-6-2014
 Meld misbruik27-8-2013 18:45:21

Hihi grappig als we tegen dan mss nog twijfelen kunnen we nog wisselen :D

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik27-8-2013 19:18:08

We zullen samen gaan passen

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik27-8-2013 20:24:38

Blij dat jij jouw jurk ook bij Youniek hebt gevonden. Mijn jurk komt ook van daar en was inderdaad ook 899€, maar goede kwaliteit en zeker als je van een aansluitende lang, bustier, kanten jurk houdt! Mag oktober-november terug om te passen. Kijk er al naar uit!!

kim
14-6-2014
 Meld misbruik27-8-2013 20:27:56

Inderdaad al je het daar niet vind, dan vind je het nergens denk ik. X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info