Terug naar overzicht
http://dianepacholski.be/
Oh, superspannend. voor jullie tikt het klokje ook goed af he :-).Geniet van jullie dag en achteraf ook van jullie mooie trouwringen ;-).X
Ik ga haar website zeker eens checken, trouwringen zoeken lijkt me geen makkelijke opdracht..
ja, ik heb al veel goeds van haar gehoord!!wij hebben de onze via Yves Vanschoenwinkel, ligt ook in Hasselt... Ik zag zijn stijl heel erg graag, dus ik ben dan ook iel blij met onze ringskes ;-) Nog heeel even, Ruben!!! ;-)
Onze ringen -voor ons huwelijk nu vrijdag 30/08- komen ook van haar :-). Ik kan je uitleg volledig bevestigen: Een aanrader!
ook hier komen onze ringen van bij haar en ook ik kan het alleen maar bevestigen. Het "oude" goud dat wij mee hadden, heeft verwerkt in onze ringen
zelfde ervaring hier!Prachtige ringen die helemaal ons goesting zijn!!
Inderdaad, grote aanrader! Ze heeft onze trouwringen en ook enkele andere dingen, zoals hanger van een ketting voor ons gemaakt, super tevreden van!
Wij zijn dit jaar 3 jaar gelukkig getrouwd. Onze ringen komen ook van bij Diane en idd... het zijn prachtexemplaartjes :-) Een echte aanrader dus!