Terug naar overzicht
ik heb mijn kleed gekocht bij Youniek in de paterstraat in turnhout.. hij heeft me 3of 4droogkuisfirma's aangeraden in de buurt.. papiertje met namen en nummers ligt bij mijn papatje thuis samen met mijn kleed. anders is effe bellen en informeren naar Youniek?? grts
Ik heb mijn kleed zelf gewassen
Cermo heeft mij Sint bavo aan geraden in de neerstraat in oud Turnhout... Ben al prijs gaan vragen omdat het mijne van te voren nog moet gereinigd worden en dit komt op een 80 à 100 euro. Ligt aan de frellekes en het bling bling dat er aan hangt. En ze wassen die met een paar bij elkaar.. Cermo doet daar hun jurken heen voor dat de bruidjes ze mee naar huis krijgen...
Heel goede vraag - wilde ik ook net stellen - da's gemakkelijk ;-) Als ik zelf ook nog even dit mag vragen...smelten pareltjes niet bij de droogkuis? Had gehoord dat je ook een waiver moet tekenen dat de droogkuis niet verantwoordelijk gesteld kan worden als er iets misloopt... vind ik echt niet kunnen.
hey debby, mij hebben ze (de meneer van de bruidswinkel) gezegd zo een papier niet te tekenen.. beter andere droogkuis zoeken dan..
Dankjewel dames! Ik woon in Arendonk dus Sint Bavo is vlakbij. Bij mij hangen er pareltjes aan, hopelijk komt het allemaal in orde daar.
Sofie kan jij iets laten weten hoe het geweest is. Mijn kleed moet er dus op voorhand naar toen. ;-) Liefs Caroline x
Zal ik zeker doen, Caroline!