Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wij zoeken nog vanalles, wie kan helpen?

28-8-2013 6:50:18
hey,
we zoeken nog vanalles:

VERSIERINGEN, dus heb je nog dingens liggen mag je me dat altijd laten weten.

Ik zou graag een VIDEOGRAAF hebben, lijkt me fijn om alles op beeld te hebben. maar wil ook een schappelijk prijs voor, eventueel iemand die ervaringen moet opdoen voor zijn studies en die dat dan kan doen, weet ook wel dat het da misschien minder perfect zal zijn, maar de foto's zijn er ook nog.

We zoeken ook iets van ANIMATIE voor de gasten. ook met schappelijk prijs! want alles bijeen komt wel veel uit natuurlijk.

Iemand voor mijn KAPSEL EN MAKE-UP

Dus ken JIJ iemand of ben JIJ iemand die ons kan helpen laat het gerust weten,
we zijn zelf van mechelen.

ma
19-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 605

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik28-8-2013 9:46:05

Hoi, nu bij groupon krijg je een waardebon van 20 euro bij Ava voor 12 euro. Ik ga er ook een aantal kopen. Dan is de versiering al in orde :-)

Groetjes!!
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...