Terug naar overzicht
He, we duimen voor droog weer hoor!Ik dacht bij Blokker!!!
Bij cermo hadden ze er toen ik mijn kleed ging passen maar die waren wel 50 euro stuk. Wat ik heel veel vind. Dus waren wij van het gedacht moest het volgens jaar slecht weer zijn om heel fleurige te gaan halen in c&a... 12,5 euro.... En daar kan je goed met 2 onder... Volgens mij heel leuk voor foto's. Maar das natuurlijk wat je zelf wilt. Want ik zou er dan voor heel de site de zelfde kopen... Hopelijk word het toch nog goed weer en schijnt het zonnetje.... We duimen alvast mee... Liefs Caroline
ik heb ene besteld bij trouwartikelen.nl als je vandaag besteld heb je hem morgen
als je misschien iets anders wilt, ik kocht pas een doorschijnende in Veritas. Kan je met twee onder, kan je diep trekken en je ziet nog waar je loopt ;)! was ook goed van prijs.
ik wilde net hetzelfde voorstellen als Dorien :-)Bij Veritas heb ik een doorschijnende gekocht die een beetje bol staat, was iets van 10 euro... Soms hebben ze die ook bij Blokker.Hopelijk hebbben jullie ze niet nodig!!
Wij gaan een witte duoparaplu kopen via trouwartikelen.nl
Bij Farah Love, bruidswinkel in Zwijndrecht, hebben ze witte paraplu's. Ik dacht voor 20 EUR 't stuk. (kopen of huren, daar twijfel ik nu even over)
Ik dacht dat ik vorige keer ook in het Bruidsparadijs er heb zien staan. Zij hebben echt bijna alles. Het ligt net tussen Merksem en Deurne (thv Brug van den Azijn, zoals ze hier zeggen :-)).Ik weet echter niet hoeveel ze kosten.Veel succes nog met je zoektocht!Geniet van je dag !
@ jente, de service is super goed en super snel, de 7 de aug besteld en de 8 ste aug al ontvangen, dus veel sneller kan niet he@ annick, bij Farah Love is het 20 euro voor ene te huren, ik heb 29, ... euro betaald bij trouwartikelen.nl incl thuislevering, dus voor 10 euro meer is het de uwe, ps, heb nog een bon van 50 euro liggen van farah love, als je interesse hebt laat maar wetengroetjes melissa
Bedankt voor de reacties iedereen.Ben er net eentje in de blokker gaan halen voor 6 euro. Is idd een vrij grote.En nu maar hopen dat dit een nutteloze aankoop is geweest ;-)