Terug naar overzicht
Enkele weken geleden draaide ik nog in Domein Pietersheim te Lanaken, dus Maasmechelen kan er ook wel bij.Zaterdag 5 oktober is nog vrij.Ik drink geen alcohol, en blijkbaar heb ik dit niet nodig om te féésten:https://www.facebook.com/pages/Imagine-Music-Trouwfuifc... Groeten,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
ik zou je de onze met heeel veel plezier aanraden, maar ik hou 'em lekker voor mezelf aangezien we ook op 5 oktober trouwen ;-) jammer dat ie afzegt, maar beter nu dan over een paar weken...je zal vast nog wel iemand vinden! succes!!
Bedankt voor de bemoedigende woorden,Nadia! En ik gun je van harte jullie DJ hoor :-).Veel plezier op jullie trouwfeest! Ik ken deze site nog maar van vandaag en heb al wel enkele berichtjes gehad, dus dat is zeker fijn. Al heb ik daarnet per ongeluk eentje gewist.. Als die dj dit leest, dan bied ik bij deze ook graag mijn excuses aan.
Bedankt voor de reactie Thierry, ik laat zo snel mogelijk iets weten.
oh welkom dan Safia! hier kan je best wel veel aan hebben hoor ;-) veel tips, steun, enz... en inderdaad: veel gewillige DJ's misschien ook! hihi
Safia in maasmechelen heb je dj patje booten. is heel goed! en dan heb je valentino ignoto ook van MM en hij is dj in de mondial
Dankjewel voor de fijne tips bride :-) ! En Nadia, danku voor het warme welkom :-) ! Het lijkt me inderdaad een fijne site, nu denk ik alleen 'Had ik die toch maar eerder ontdekt'' :-) !! Maar beter laat dan nooit eh :-)...