Terug naar overzicht
Witte en zelf rijden! Vooral mijne mister zou dat fijn vinden.
Ik persoonlijk zou voor mèt chauffeur gaan, het is toch je huwelijk en dan mag je je toch laten bedienen lijkt me :)
Wij gaan voor onze trouw ook met oldtimers werken. Mijn vriend zijn oldtimer zou tegeb dan moeten af zijn, het zal een witte opel manta a zijn met geen achterbank, dus we zullen zelf rijden. Ik persoonlijk vind dit helemaal geen probleem.
Als ik in de mustang beland wil ik er ook super graag mee rijden lijkt mij super
witte :)
en een witte heeft nog het grote voordeel dat deze altijd bij de kleur van de bruidskleren past ongeacht welke kleur
De rode en zelf rijden ;-) Als dat geen optie is, de witte dan, in ieder geval zelf rijden !
Bij een witte bruidsauto hoort voor mij een chauffeur.Met de rode zou ik dan weer zelf rijden.Omwille van budgetaire redenen, denk ik dat er wel mensen zelf zullen rijden...
Zelf rijden met de rode mustang cabrio :) dat zou perfect zijn. Wij hebben ook lang gezocht naar een auto waar mijn ventje zelf mee mag rijden op onze dag. Dit is uiteindelijk een blauwe mustang cabrio geworden maar had zelf liever een rode gehad. Nu we hebben de mustang gevonden die mijn ventje wou dus...
@ AnneKatrien wij hebben een rode :-(
Een rode en zelf rijden :)
ja maar die rode is met chauffeur en mijn ventje wou echt zelf rijden. Dat was één van zijn enigste vereisten
Ik zou dan ook gaan voor de witte en zelf rijden We zijn beide zot van ford mustang ( ik zelf zie liever de rode) Maar om eens zelf ermee te kunnen rijden zou zalig zijn :-)
Wij zelf zijn heel zorgzaam voor onze mustang, en daarom is het moeilijk voor ons om er andere mensen te laten mee rijden. Ik heb zelf toch wel verschillende keren moeten "oefenen" voor ik zelfverzekerd met die auto kon rijden. Dus als je dan op je trouw dag, en de meesten zijn wel wat nerveus dan, met een auto moet rijden dat je helemaal niet gewoon zijt hhhmmm. Plus voor de verzekering maakt dat ook wel verschil, is duurder, wat uiteindelijk de huurprijs weer zou doen stijgen.Wat vinden jullie een redelijke huurprijs voor een ceremonie wagen ?