Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeveel liter bier, champagne en drank?

29-8-2013 13:52:05
hey! mijn vraag is de volgende... hoeveel bier drinkt 1 persoon ong , vanaf 19 tot 3-4 u s‘ nachts? hoe kan je dit bereken? en hoeveel glaasjes champagne kan je per pers best voorzien? tenslotte zijn nog enkele cocktailsuggesties meer dan welkom :-) ! alvast erg bedankt voor de hulp! groetjes tinne.

tinne
6-8-2016
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 921

Mart
19-10-2013
 Meld misbruik29-8-2013 14:13:29

Wij voorzien mojito tijdens de receptie, enkel de eerste 2 uur.
Drink ik zelf heel graag en is wel de populairste cocktail ook denk ik.
De drank is aan forfait prijs voorzien door de zaal, dus daar kan ik niet mee helpen.
Groetjes, Mart

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik29-8-2013 14:29:35

dag mart, bedankt voor de tip! is ook 1 van mijn favorieten :-) ! groetjes

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik29-8-2013 15:46:59

Champagne , 2 glaasjes per persoon ?

Niet iedereen is er voor te vinden en word ook niet de hele avond gedronken he?
Bier is moeilijk in te schatten .. Sommige mannen weten wel weg met 1 of 2 bakken bier (is al heel wat liters) andere mannen of vrouwen drinken maar 10 pintjes ..
Zou zeker voldoende voorzien ! Als je het zelf moet halen spreek dan even af met de winkel of je de overschot mag terugbrengen.

noortje
14-9-2013
 Meld misbruik29-8-2013 16:08:06

Dat is een moeilijke vraag hè!
Bij ons is de frisdrank en bier onbeperkt (Wordt voorzien door de feestzaal)
Rode wijn/witte wijn/cava regelt een vriend van ons die een drankhandel heeft, hij gaat voldoende voorzien en wat er over is mogen we teruggeven..
Maar cava gaan we ook niet de hele nacht 'serveren', enkel op het begin denk ik

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik29-8-2013 17:18:35

hey noortje en ine,

zat ongeveer met dezelfde gedachten... cava enkel schenken bij aankomst van de gasten. 2 glaasjes is inderdaad meer dan voldoende...
onze drankleverancier wil alle overschot terugnemen, dus dit is geen probleem. Wil zeker niet te weinig drank voor onze gasten hebben.

en inderdaad, sommige mannen uit onze vriendengroep, kunnen wel wat liters afdrinken. dus kan ik beter te veel voorzien voor de dorstige : ) !

Is 3liter bier dan weer wat te overdreven misschien :) ?

groetjes tinne.

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik29-8-2013 18:01:14

Misschien vraag je dit best eens aan jullie drankenleverancier. Als zij regelmatig bestellingen krijgen voor feesten zullen zij dat wellicht beter kunnen inschatten. Anders misschien eens aan een traiteur vragen?

Wij werken met forfait dus ik kan je helaas niet helpen. 2 glaasjes champagne vind ik persoonlijk nogal weinig. Maar dat is dan ook wel bijna het enige van drank dat ik graag drink :).

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik29-8-2013 18:06:13

wij doen inderdaad gewoon cava bij aankomst als mini-receptie en daarna is het wijn, bier en frisdranken ... maar hoeveel juist is niet zo simpel in te schatten - hangt van je familie en vrienden af :-) soms heb je mensen die geen of heel weinig (alcohol) drinken, soms heb je drankorgels ;-)

Ilke
27-7-2013
 Meld misbruik29-8-2013 18:25:03

Hey,
ons feest was van 19u en was gedaan om 5u30.
er waren 30 bakken bier uit,
wij hadden ook nog rodenbach 2 bakken uit, leffe bruin 1 bak uit, leffe blond 1 bak uit, en kriek 1 bak uit.
frisdrank is niet veel gedronken, ook niet veel fruitsap.
en er waren zo'n 50 flessen cava uit.
er waren ongeveer 130 personen.

grtjs ilke

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik29-8-2013 18:59:53

hey ilke, ik denk dat het ook ongeveer op hetzelfde aantal gasten bij ons neerkomt.
dus heel handig om te weten. bedankt!
groetjes tinne

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik29-8-2013 19:01:52

dag jente,

geen slecht idee! zij hebben hier waarschijnlijk wel wat meer ervaring in!
en dat van de champagne klopt wel een beetje :) drink het ook het liefst!

groetjes tinne

Tim

Meld misbruik1-9-2013 18:27:16

Normaal mag je rekenen het 1ste uur 3 drankjes per persoon en de volgende uren 2 drankjes per persoon.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...