TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
4-10-2014
|
29-8-2013 18:37:39
Wat jammer!! Dat is echt geen fijne ervaring... Ik had er eigenlijk geen problemen mee. Stom dat het zo gelopen is voor jou ... Misschien komt er nog wel een oplossing uit de bus! Mail of bel een keer met de baas! XXX
|
|
sanne
6-9-2014
|
29-8-2013 18:48:49
Al vaker minder leuke dingen gehoord over deze winkel. Natuurlijk jammer dat jij dat ook moet meemaken..
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
29-8-2013 20:47:58
Ik denk dat hier eerder de verkoopster in de fout gegaan is, maar Koonings zelf kan hier niets aan doen. Ik raad je aan om weer naar daar te gaan en vragen dat je met een verantwoordelijke kan spreken over je ervaring en het kleed...
|
|
kathleen
9-8-2014
|
29-8-2013 21:31:52
Ik heb bij koonings ook geen problemen. Ik heb ook een kleed uit de opruiming en krijg gewoon het kleed uit de winkel gereinigd en op maat gemaakt en zo. Ik wist dit allemaal op voorhand dus ik vind dat ze mij goed hebben ingelicht. Ze kunnen de kleedjes uit de opruiming niet meer bestellen. Daarom zijn ze opruiming...
In maart heb ik oas volgende pasbeurt.
|
|
Nadia
5-10-2013
|
29-8-2013 23:02:10
Ik heb eerder de indruk dat de mevrouw die jou geholpen heeft, niet door had dat het ging over een kleed in de uitverkoop ... ? Dus ook ik zou met een verantwoordelijke willen praten! Succes alleszins - hopelijk komt er nog een mooi kleedje uit de vervelende ervaring... (van welke winkel dan ook ;-) )
|
|
Elen
5-10-2013
|
30-8-2013 0:23:30
Weet je nog wel welke verkoopster je had? Ik heb ook enorm slechte ervaringen met Koonings. Ze lijken er echt ongelofelijk gewiekste verkoopsters die je paaien en opvleien langs alle kanten, alles voor hun verkoop. Daarom dat ik aan alle bruidjes hier aangeraden heb om haar op uw tanden te hebben als je naar daar gaat! Ik zou echt uitzoeken of er wel degelijk een 3 dagen wettelijk opzegtermijn is (ook in nl dan) en een aangetekend zenden versturen. Ni afgeven! Ze hebben mij een pasmodelkleed verkocht uit de collectie van 2010 tegen volle prijs. ("Nou, op bruidsjurken komen echt NOOIT solden hoor!) Dan hebben ze nog geprobeerd om mij een stola twv €400 bij aan te rekenen terwijl ik hem niet wou! En ze wilden de stola terug nemen als ik een aankoop deed die aan dag bedrag gelijk kwam. Het kleed van mijn mama van €570, onderrok €95 en lingeriesetje €155 die die dag nog waren bij aangekocht waren blijkbaar niet voldoende! Serieus van mijne tak gemaakt en stola is terug genomen en €700 korting op mijn kleed gehad. Ti's tijd om de Bridezilla's uit te hangen! Ik weet het, wij Vlaamse vrouwen durven da niet maar geloof me vrij da ze in Holland assertiever zijn.
|
|
kathleen
9-8-2014
|
30-8-2013 9:04:47
mijn verkoopster heette mandy en was er content over
|
|
Elen
5-10-2013
|
30-8-2013 9:09:31
Mandy is degene die mij een kleed heeft verkocht pasmodel uit collectie 2010. Het was zij die mij probeerde wijs te maken dat er nooit solden kwam op oudere collecties, dat ik een 'exclusief' model had gekozen van Pronovias waardoor het zo duur geprijst stond. Trouwens: zij komt op dat programma op Vitaya van de Gypsey vrouwen! Zij ontwerpt van die super over the top communiekleedjes. :p
|
|
Nicky
|
30-8-2013 11:37:02
Ik had er ook helemaal geen problemen. Gezegd wat ik wilde en ook die soorten jurken kunnen passen. Vond het moeilijk om te kiezen dus de verkoopster heeft me wel eerlijk gezegd in welke jurk ik het meest straalde (jurken waren allemaal in dezelfde prijsklasse btw en het was niet de duurste dat er tussen hing die ze aanraadde) Ik denk dat in iedere winkel wel voor- en nadelen aanwezig zullen zijn...
|
|
kathleen
9-8-2014
|
30-8-2013 11:41:48
Nu zij heeft mij een kleed aangebracht wat ik eerst niet wou en ik was er meteen verliefd op toen ik het aan had. Hetgeen wat ik in gedachten had vond ik in het echt niet mooi. mijn kleed is van de collectie van 2013 en ben er naar mijn denken niet voor afgezet. Heb wel een fixe korting gehad. en ook de vermaak kosten waren normaal duurder en ze heeft er zelf nog een bedrag afgedaan. Ze kon niet lager gaan want ze heeft wel wat werk. bandjes die eraf gaan in kant en daar maakt ze leuke assecoires van , sleep heel stuk eraf. (ik ben niet voor veel tralala). Ik ben echt wel tevreden over haar..
|
|
debora
18-7-2014
|
30-8-2013 15:06:37
Ik moet toch ook wel zeggen dat ik super content ben van Koonings. Ik had een hele lieve verkoopster, die mij direct op men gemak liet voelen.
Blijkbaar heb ik ook wel een kleedje van 2010 gekozen, maar daar maak ik mij echt niet druk om. Het is een prachtig kleed en zal sowieso wel stralen. En assertief zijn we wel, zijn van Italiaanse afkomst, dus hebben zeker haar op onze tanden! Denk dat de verkoopster wel zeker een half uur heeft gezeten en gezwegen terwijl wij overlegden, dus helemaal niet opdringerig vind ik dan!!
Spijtig dat je inderdaad een negatieve ervaring hebt gehad daar! Hopelijk komt alles in orde...
|
|
Naomi
22-2-2014
|
30-8-2013 19:01:09
Ik had ook Mandy en ik vond ze net iets te vriendelijk. Nuja ik zal het daar dan maar mee moeten doen en na de trouw direct naar Nikita Bruidsmode brengen :)
|
|
Naomi
22-2-2014
|
28-10-2013 16:41:05
Oke even een kleine update dames !
Heb op de trouwbeurs in Antwerpen de bazin van Koonings gesproken. En ik mag teruggaan en een ander kleed kiezen :)
Nu ja vrijdag ga ik terug en ik zal jullie zeker op de hoogte houden :D
Tot Later !!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|