TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
4-10-2014
|
29-8-2013 22:23:11
gewoon happy :-)
|
|
sharlene
21-6-2014
|
29-8-2013 22:25:42
hey,
op 2/8 is mijn vriend me komen verassen op het werk: met ring en uiteraard DE vraag! wij trouwen in 2014 dus ben meteen beginnen plannen en tot de vaststelling gekomen dat ik voor bepaalde zaken al ruim laat ben! Geniet dus de tijd die je hebt en doe in de tussentijd veel inspiratie op! Dat maakt het plannen des te eenvoudiger eens je eraan wil beginnen ;-)
geniet ervan!
|
|
Nadia
5-10-2013
|
29-8-2013 22:58:27
oooh super! en welkom ;-) èn proficiat! je zal veel aan dit forum hebben; praktische tips, ervaringen, steun, enz... alles kan!
ik zat al zolang te hopen op een aanzoek dat het niet zooo onverwacht was, maar ik werd er toch ook wel hyperblij van ;-) wij zullen in totaal 9 maanden verloofd geweest zijn, dus nèt ideaal voor mij om bezig te blijven ermee! (ik zou het niet aankunnen om zolang te moeten wachten, denk ik ;-) nu ben ik altijd wel met iets bezig geweest omtrent de trouw en zo had ik het heel graag! het einde is in zicht nu voor mij :-) )
Jij kan de tijd nemen om aan het idee te wennen, misschien een excelbestand of boekje of map bij te houden met foto's of artikels of ideetjes ... en de zaal en DJ misschien nu toch al vastleggen? en de fotograaf eventueel... want augustus is een populaire periode!
|
|
Saar
7-9-2013
|
29-8-2013 23:26:19
Wat fijn, proficiat! Je gaat een heerlijke tijd van plannen tegemoet.
Ik kon het bij onze verloving wel uitschreeuwen van geluk. Na 10 jaar samen zijn en enkele jaren samenwonen, had ik dé vraag niet meer verwacht. Ik had het totaal niet zien aankomen en was/ben echt dolgelukkig.
We zijn 15 maanden verloofd geweest en volgende week is het aan ons. Ik kan het nog niet goed geloven hoe snel het gaat! Ik heb in de eerste maanden vooral veel inspiratie opgedaan, zo kon ik op mijn gemak wennen aan het idee dat we gingen trouwen. Geniet van de tijd dat je hebt, zo kun je alles rustig plannen.
Oh ja: Welkom!
|
|
Elen
5-10-2013
|
30-8-2013 0:09:34
Hier een tien maanden verloving maar kijk vooral uit voor de feestzaal! Als je echt een datum in je hoofd hebt, zou je nu al kunne rondkijken en iets vastleggen. Ik ben vanaf het begin van mijn verloving beginnen kijken en de datum die nu onze trouwdag wordt had eigenlijk al een optie erop. Dus we hebben geluk gehad om toch nog die datum te kunnen krijgen. Voor de rest, sommige fotografen hebben een drukke planning maar dat valt nog wel mee. Succes met weddingplannen en proficiat met je verloving!
|
|
frida
6-2-2010
|
30-8-2013 8:12:28
Van harte welkom op deze forum! je kan hier veel info halen!
Gewoon genieten van deze tijd!
|
|
Mieke
4-7-2014
|
30-8-2013 8:17:02
Op 23 juli van dit jaar vroeg mijn vriend mij ten huwelijk. Ook totaal onverwacht, want eigenlijk gingen wij niet trouwen Natuurlijk zei ik "ja" en ik heb nadien nog een half uur gevraagd of dat echt was, omdat ik er zo van aangedaan was (in de positieve zin natuurlijk.) Maar het was een serieuze vraag, hihi. Dan ben ik meteen beginnen opzoeken en plannen en ik heb héél veel al aan dit forum gehad (waarvoor iedereen bedankt!) Wij trouwen in 2014 en ik heb al redelijk veel geregeld. Ik zou niet tot in 2015 kunnen wachten Je zou inderdaad al rond kunnen kijken voor een feestzaal, maar zelfs daar heb je nog tijd genoeg voor hoor. Je kan wel internet afschuimen en veel ideetjes verzamelen, zodat je al veel in je hoofd klaar hebt, zodat de echte voorbereidingen vlot en stressloos kunnen verlopen? In elk geval: geniet van het fijne gevoel!
|
|
Jan
14-8-2014
|
30-8-2013 8:17:34
|
|
Dorien
22-2-2014
|
30-8-2013 9:01:07
Hey Stephanie, we hadden er al veel over gepraat samen en ook wat onze visie was op onze grote dag. We zijn in oktober 2012 gaan samenwonen en in februari heeft ie mij gevraagd. We zullen exact een jaar en een week verloofd zijn. Zodra we onze datum geprikt hadden, hebben we wel de feestzaal vastgelegd. In mei heb ik dan contact opgenomen met de gemeente e.d.Al de rest kan nog wel wachten omdat je ideeën nog zo vaak veranderen. Ik ben sinds juli echt in gang geschoten en heb op korte tijd veel gedaan/geregeld. Mede dankzij de hulp van de bruidjes en gommetjes hier op het forum! Daar ben ik zoo dankbaar voor. Toen hij het mij vroeg was er een mix van traantjes en schaterlachen. Nadien hebben we nog heel de tijd geknuffeld en daarna heb ik staan huppelen. Iets daarna heb ik naar mijn mama en kleine zus gebeld...
|
|
Melissa
8-8-2015
|
30-8-2013 9:05:15
Hier ook maar in 2015 en ik heb mijn feestzaal al vastliggen en heb ook al een eerste afspraak met een fotograaf. Eens dat in orde is beginnen we rustig met het zoeken van een DJ en zo een per een alles rustig aanpakken en bekijken! Zo ben je er altijd een beetje mee bezig maar hoef je je helemaal niet te haasten en een zaal of fotograaf te kjiezen ('omdat hij beschikbaar is'. Mensen zeggen hier vaak dat de voorbereidingstijd en de dag te snel gaan en dat je er van moet genieten!
Toen mijn vriend mij net vroeg was ik eerst enkele seconden stil (wat anders nooit gebeurd) en ben dan beginnen huilen als een kind, (wat ook nooit gebeurd) Om dan ja te stotteren. Mijn vriend had het supermooi geregeld...
|
|
stephanie
14-8-2015
|
30-8-2013 11:58:03
Als ik al jullie reacties lees komt er spontaan een glimlach op men gezicht ! Bedankt voor alle tips & advies, het eerste wat me duidelijk te doen staat is zalen gaan bekijken ! dat is het eerste wat we doen als Alex ( men boyfriend ) terug komt van Zee ! en ik zal jullie raad ten harte nemen en beginnen genieten van alles wat gebeurd en me nog te wachten staat !
Jan is er een reden waarom jullie 14augustus gekozen hebben , als dat een te persoonlijke vraag is hoef je zeker niet te antwoorden hoor, ik ben gewoon erg nieuwsgierig hihi
|
|
Jan
14-8-2014
|
30-8-2013 12:30:42
|
|
Cindy
15-5-2015
|
30-8-2013 13:27:17
Hey Stephanie, ik ben ook nogal onverwacht ten huwelijk gevraagd en trouwen ook pas in 2015! Dit om een paar redenen, zo kunnen we een beetje meer sparen om alles te betalen (doen dit allemaal zelf) en dan zijn we ook 10jaar samen! Ik ben nu toch al bezig met zalen kijken en hoop er na dit weekend toch één vast te leggen! Wij wonen in Mortsel ( Antwerpen) en jullie?? Groetjes Cindy
|
|
Jill
28-6-2014
|
30-8-2013 15:59:25
Op 28 juni dit jaar heeft men vriend me na 19 jaren ten huwelijk gevraagd. Dag op dag zullen wij exact een jaar verloofd zijn, want wij stappen op 28/06/2014 in het huwelijksbootje, en zijn dan ook 20 jaar een koppel. De eerste weken na zijn aanzoek, kon ik met mijn geluk geen blijf, wilde het van de daken schreeuwen :-) Ondertussen hebben wij de feestzaal, DJ, fotograaf al vast gelegd. we hebben onze ringen in gedachten, welke we bij een goudsmid laten maken. Gezien ikzelf creatief ben, wil ik zelf de menukaarten, uitnodigen, ... ontwerpen en bij drukker laten printen. Enkel zijn we nu nog op zoek naar een videoreporter in Oost Vlaanderen Originele ideeën, tips voor decoratie, activiteiten (kerk, trouwlocatie,) ... zijn welkom
x
|
|
stephanie
14-8-2015
|
30-8-2013 16:46:59
Wij zijn beiden geboren in Oostende en hebben dit jaar een huisje gekocht in Bredene (dorp). Wij trouwen in 2015 omdat wij pas kunnen plakken en schilderen in de living de zomer van 2014 dus die werken liggen al vast, en mijn vriend gaat in opleiding dus heeft hij geen verlof in de zomer van 2014, en zoals jij Cindy kunnen we dan ook nog wat extra sparen want ook wij betalen alles zelf. Wat fijn Cindy & Melissa dat ik niet alleen ben die in 2015 ga trouwen, we kunnen 2j lang samen aftellen !!!
|
|
Cindy
15-5-2015
|
30-8-2013 16:58:13
Inderdaad dat geeft op zich al een band ook al wonen we ver uit elkaar, hi!! Wel spijtig voor nuttige tips zoals feestzaal, fotograaf,.....
|
|
Melissa
8-8-2015
|
30-8-2013 17:02:57
Inderdaad! Ik ben ook blij
|
|
Nele
|
1-9-2013 22:07:21
Welcome to the club, wij trouwen ook pas op 10 juli 2015! Geniet van het feit dat je ruimschoots de tijd hebt om alles te regelen en wees dus vooral happy!!!
|
|
kirsten
8-5-2015
|
15-3-2014 14:08:38
hier ook een bruidje van 2015 en idd het is nog zoooo lang mijn vriend heeft me ook onverwacht ten huwelijk gevraagd maar ik was echt in de wolken, en nog steeds maar kunne we extra genieten van het plannen en zoeken naar leuke ideetjes, ben al helemaal verslaafd aan al die trouwsites en magazines, nog bruidjes die er geen genoeg van krijgen? grts kirsten
|
|
stephanie
14-8-2015
|
15-3-2014 19:26:59
Proficiat Kirsten !!! hier ook al vollop verslaafd aan trouwsites en wat weet ik nog allemaal, en ik die mezelf totaal niet in trouwkleed zie zit wel constant naar kleedjes te kijken hihihi tis zalig om hier opt forum alles met iedereen te kunnen delen en natuurlijk om ideetjes op te doen ! ben benieuwd naar hoe jou plannen allemaal zullen verlopen, van waar ben je ?
grtjs van mmiiijjjjjjj
|
|
kirsten
8-5-2015
|
15-3-2014 19:33:59
dank je wel stephanie, hihi het is een echte verslaving geworden, en idd al die mooie kleedjes begin totaal te twijfelen aan mijn stijl gewoon elke stijl is uitproberen en passen maar, en natuurlijk er volop van genieten en hopen dat ik aan 1 kleedje mijn hart kan verliezen, ja idd en ben al blij dat ik niet het enige bruidje ben dat niet over alles zeker is en ook al zo vroeg bezig is met plannen :-) ik ben van oud turnhout en jij? groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|