TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nadia
|
11-12-2006 12:16:08
hey
Proficiat!!!!!
Ik heb de gardenia zelf ook gepast en gekozen. Het leek precies of ik een paar kilo lichter was!! Ik ben zelf niet echt voor "princessenkleedjes" maar toen ik het aanhad was ik meteen verkocht. Prachtige jurk!!!!!
groetjes!!
|
|
Antonietta
25-8-2007
|
11-12-2006 14:14:55
Hoi Karolien,
Super eh?! Ik heb zelf voor Angelica gekozen van Marylise (ongeveer hetzelfde als Gardenia)...en inderdaad, ik voelde mij ook "lichter" :-)
groetjes en succes, Antonietta 25/08/2007
|
|
virginie
|
11-12-2006 21:57:37
Hallo karolien,
Toen ik het kleed gezien heb, was ik meteen verkocht. Dat is het kleed die ik heel graag zou dragen op mijn huwelijk. Ik trouw pas in juli 2008, en ik hoop dat ze dat kleed dan ook nog maken. Misschien een raar vraagje, maar hoeveel moet jij betalen voor je kleed?
Groetjes,
Virginie
|
|
Karolien
9-6-2007
|
12-12-2006 8:12:21
Hoi Virginie,
Het kleed kost 1100 euro (alle aanpassingen zijn gratis) en er zit ook een stola bij. Ik had nochtans gezegd dat ik niet veel geld aan mijn kleed wou geven, maar ons mama vond dat ik het moest nemen (omdat ge toch maar 1 keer trouwt).
Ik weet nog niet echt wat ik ga doen, maar zou kunnen dat ik het na mijn trouw verkoop. Misschien interesse? Als je je mailadres achterlaat, hou ik je op de hoogte?!
groetjes, Karolien
|
|
virginie
|
13-12-2006 21:14:08
hallo Karolien,
Dank je voor je antwoord. Ik zou zeker en vast geinteresseerd zijn. En we hebben ongeveer dezelfde maten ( 42-44). Waar ben jij je kleed gaan passen? Ik ben bij pierre-yves geweest. daar was het kleed ook 1100 euro maar ze spraken niet van de rest. Mijn email adres is virginie.walschaerts@telenet.be
groetjes
virginie
|
|
Karolien
9-6-2007
|
14-12-2006 8:37:50
Hoi Viriginie,
Ik ben gaan passen bij Boetiek Lief in Halen (vlakbij Diest). Je vindt een deel van de jurken op www.boetiek-lief.be , maar ze hebben eigenlijk verschillende merken: anne belin, marylise, rembo styling, Linea Raffaelli, Mathyro.
groetjes, Karolien
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|