Terug naar overzicht
heel veel plezier!!! ik ben ook getrouwd in een ladybird en ben er nog steeds fan van ;-)
Ik heb ook een ladybird gekozen Nu blijkt het wel een model te zijn van 2010, maar daar maak ik mij niet druk om.Vind het nog altijd een prachtig kleed
Uit welke collectie het komt maakt zeker niets uit :-)Ik moet het mijn binnenkort gaan kiezen en het is wel leuk om de nieuwe collectie te zien, maar als mijn droomjurk uit een ander jaar komt ga ik mij dat toch ook niet aantrekken hoor :-)
Ik ben ook zot van ladybird! Ik ga gaan passen 28 september :-) Dan is volgens de winkel de volledige nieuwe collectie zeker binnen :-)
Weet er iemand in welke prijs klasse die vallen , want ik ben er dus ook helemaal weg van , mag in oktober gaan passen !!!
De mijne was nog van een vorige collectie, maar kwam met 50% korting nog op 1 000euro...
Ja het hangt er wat vanaf welke dat je kiest, maar ik denk dat ze tussen de 1000 en 2000 euro zitten. En sommige misschien over. Maar de meeste waar ik al prijzen van gezien heb zijn 1250-1500 euro
wwwooooooooowwww schrik ik hier even van de prijsjes van zo'n prachtige Ladybird kleedje,ik heb nog lang af te tellen en zie mezelf niet in zo'n mooi kleedje maar toch stiekem, zoals alle bruidjes, snuister ik al een tijdje vele sites af met trouwkleedjes en steeds als ik zeg waaaaaawww dan is het wel eentje van ladybird ! Al moet ik eerlijk zijn dat ik niet echt ver boven de 1000€ wil geven voor mijn kleedje denk ikNuja, nog even de prijzen vergeten ik droom gewoon nog een jarenhalf lekker verder op mijn roze wolkje hihi
Ik ben enorme fan van ladybird, maar uiteindelijk is het hier toch ook iets anders geworden hoor :-)