Terug naar overzicht
Ik zou zeggen: als dit jullie dag wordt, zou ik me niks van al 't bijgeloof aantrekken...Je kan 't nog verwerken in een thema (engeltje, of zelfs bijgeloof) voor tafelnamen.Waar je wel moet voor uitkijken is of je op die dag wel MAG/KAN trouwen voor de kerk...Dit zou ik zeker eens navragen eerst.Groetjes,Ilse12 mei 2007
Allereerst wil ik jullie feliciteren met jullie huwelijk.Hou er misschien ook wel rekening mee dat er ook wel een x-aantal mensen een lang weekendje weg gaat. Nu moet ik toegeven dat ik daar zelf misschien geen rekening mee zou houden omdat ik er vanuit ga dat de mensen die je er echt bij wil hebben ook wel die dag zullen vrijhouden.Groetjes,Véro
Hey Elke,als zoals Ilse zegt alles practisch geregeld kan worden, zou ik er niet over twijfelen! Moest het nu 1 november zijn, ok, maar bij 2 november hebben de meeste mensen toch geen lugubere gedachten denk ik. ;-) Veel geluk ermee!Astrid08.09.2007
Hallo, het doet me plezier jullie positieve reacties te lezen. Het is een echte opluchting, want we waren zelf al beginnen te twijfelen. Bij de pastoor hebben we al navraag gedaan: 2 november is geen probleem. Wij hebben ook al tegen elkaar gezegd dat dankzij ons 2 november een positieve bijklank krijgt :-) Ilse, bedankt voor de tip om de datum als thema te verwerken! Dat lijkt me echt een goed idee. We zijn van plan onze datum ruim op voorhand bekend te maken, voor iemand er ook maar aan denkt een verlengd weekend te boeken ;-)
Hey,Ik verjaar op 2 november. Dan zou dit zogezegd nooit een 'gezellige' dan kunnen zijn... Zeker geen probleem!!! De meeste mensen gaan toch naar het kerkhof op de 1e november. Ik denk ook niet dat de mensen dan echt somber gaan zijn. Tenzij er natuurlijk pas iemand gestorven is en je daar dan weer mee geconfronteerd wordt op zo een momenten...Tegenwoordig is Halloween ook fel 'in'. Tis wel allemaal redelijk commercieel, ik was er in het begin tegen... Maar nu zie je dan overal al lichtjes opduiken en kaarsjes (al dan niet met pompoen)... Ik vind dat wel gezellig. Toch al een beetje kerstsfeer...Ik zou het zeker doen. Je verstuurt de uitnodigingen toch lang genoeg op voorhand. En als er mensen op verlengd weekend willen gaan juist dan , gaan ze dat zeker niet doen als ze al weten dat ze op jullie trouwfeest moeten zijn...Groeten,Vicky 797