Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Draaiboek Grote Dag

30-8-2013 15:16:39
Liefste (toekomstige) bruidjes en gommetjes,

ik las hier en daar dat sommigen onder jullie werkten met een draaiboek voor de grote dag. Aangezien ik een enorme fan ben van lijstjes ;) dacht ik dat dit misschien wel iets voor ons (lees:mij) is. Zo zou ik alles op voorhand kunnen doorspelen aan enkele personen en mezelf op de dag zelf volledig kunnen ontspannen omdat andere mensen het schema onder de knie hebben en de nodige contactgegevens bij de hand hebben...
Hebben jullie hier ervaringen mee en zelf ook een draaiboek opgesteld?
Indien dit mag, zou ik graag voorbeeldjes zien om mezelf verder op te baseren...
Jullie mogen dit altijd doormailen naar mijn hotmail adres: lunake87@hotmail.com

Liefs

Dorien

Dorien
22-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 708

Jill
28-6-2014
 Meld misbruik30-8-2013 15:34:26

Hallo,

willen jullie het mij ook doorsturen (jill.kluge@pandora.be), ik hou ook nogal van planningen :-)

x
Jill

Evi
4-10-2014
 Meld misbruik30-8-2013 15:55:44

Hoi hoi,

Willen jullie de documentjes ook naar mij sturen?
(evilefevere@hotmail.com)

Dank je!

Evi

wendy
24-5-2014
 Meld misbruik30-8-2013 16:29:22

hallo,

ik zet mijn mail hier ook even bij,

wendy.daniels@telenet.be

ik heb wel een to do lijstje wat je op de site vind maar een voorbeeld draaiboek is toch wel handig, ik ga nog zoooveel vergeten denk ik ;-)

merciekes

Nele
4-7-2014
 Meld misbruik30-8-2013 17:02:49

Hallo,

Willen jullie de documentjes ook naar mij sturen?
nelekennr37@hotmail.com

Bedankt,
Nele

safia
28-9-2013
 Meld misbruik30-8-2013 18:08:26

Je kunt op google intypen ´checklist huwelijk´ en je krijgt de dingen die je moet doen op 1jaar tot 6 maanden voor het huwelijk, 5 maanden ervoor, 4maanden enz. Vergelijk de verschillende lijstjes en stel zo zelf de lijst op die voor jou compleet is. Succes!

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik30-8-2013 18:38:48

De lijstjes als checklisten heb ik wel. Ik ben op zoek naar een soort van dagschema. Dit zou dan de planning van u tot u vermelden met betrokken personen enz. Zodat iedereen weet wie waar moet zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...