Terug naar overzicht
Snow patrol, lighthouse,.. Hebben enkele hele goede nummers die ik wel vind passen voor openingsdansen :) En vind ik toch niet echt 'klassiek'. Moet maar eens youtuben!
Of Boyce avenue, maken heel veel mooie covers! Dan heb je de bekendere nummers in een iets ander jasje, dat kan ook wel erg mooi zijn voor een openingsdans denk ik. :) (Over de openingsdans nadenken vind ik een van de fijnste aspecten van het organiseren van een huwelijk ^^)
Wij hadden i'm yours van Jason Mraz
Hier hetzelfde probleem,ook nog altijd gene.... Ben dan toch niet de enige
wij hebben bruno mars - rest of my life:)
Wij hadden young and beautiful van lana del rey. Geen typisch openingsnr maar een hele mooie tekst vonden wij...
Adele heeft ook wel mooie trage nummers. Zelf kiezen wij ook voor een niet-traditionele openingsdans: the first day of my life van bright eyes.
wij hebben gekozen voor Make you feel my love van Billy Joel... Schoon zenne!
wij hebben wel wat met john legend
Ik was verzot op het nummer Young and beautiful van Lana del rey, maar vriendje is er niet voor te vinden. Ook A day like this van Elbow werd afgeschreven door de aanstaande... :(
Wij hadden Happy Together van The Turtles! Veel succes !
Wij gaan voor een klassieker. Wij hebben bryan adams met everthing i do
The Lumineers - Ho Hey
jack johnson ... ive got you
3 doors down - your arms feel like home
Anastacia Feat. Eros Ramazzotti- I belong to you laatste zin maakt het zoooo af voor openingsdans : I will belong forever, to you..misschien vind je dit te klassiek maar het is wel een tegelplakker Veel zoeksucces
miss ook een klassieker, ik weet het niet echt maar wij hebbn nothing else matters van metallica
nothing's gonna change my love for you van Glen Medeiros?
wij hadden 'hou van mij' van sasha en davy. we wilden Vlaams liedje, maar niet te gekend.
Adele - to make you feel my love
wij hebben ook nog geen en maar 5 dagen op de teller...
@Peggy: Blij dat we niet alleen zijn. Ik had nooit gedacht dat dit zo moeilijk zou zijn...
we nemen "what a wonderfull world" van louis armstrong. Een vriendin en mijn schoonbroer brengen dit live.
wij nemzn christina Perry a Thousand years...
wij hebben iris van de goo goo dolls
"That's what friends are for" van Dionne Warwick & friends.Ne klassieker, maar ik ben er zot van, vooral van de mondharmonica.
wij nemen uiteindelijk unbreakable van Westlife. niet direct mijn stijl of mijn groep, maar aangezien we niet echt een liedje hebben en de keuze moeilijker was dan gedacht nemen we deze. dit liedje stond in de top 10 de dag dat we een koppel werden. en als ge dan naar den tekst ga luisteren.. jaa ik weet dak de juiste beslissing heb genomen :)
Wij kregen de tip om aan onze eerste slow samen te denken en die te nemen. Maar dat was I can't help myself van The Kelly Family en dat zien we echt niet zitten. En 'onze' liedjes zitten vooral in de mis...