Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal Lier

31-8-2013 11:53:19
Hallo, wij zijn net gaan kijken naar Hof van Beatrijs ( zaal symforosa ) en Hof van Nazareth ( salmonzaal ) in Lier. Iemand positieve of eventueel negatieve ervaringen daar??
Alvast bedankt, Cindy

Cindy
15-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1663

Debby
31-12-2019
 Meld misbruik31-8-2013 21:15:57

Zal je dat binnen 2 weken te zeggen. Dan trouwt mijn broer en geeft zijn feest in hof van Nazareth.

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik31-8-2013 22:33:54

Oh super thanks!! Weet je toevallig ook de zaal daar?! Ben heel benieuwd maar is er echt super mooi....staat momenteel op 1 bij ons! Waar is jullie feest als ik vragen mag?! Groetjes

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik31-8-2013 22:56:08

Wij zijn in de Salmonzaal van het Hof van Nazareth getrouwd 8 weken geleden..

De meisjesdroom die ik altijd voor ogen had is die dag dan ook helemaal uitgekomen.
De zaal was prachtig, de bediening dik in orde en het eten zéér lekker!
Ook van heel veel genodigden positieve commentaren gehoord over wat een mooie locatie het was en dat de receptie en het diner zeer lekker was en het allemaal echt AF was!
Niet de goedkoopste maar ik zou het zo overdoen!
Naderhand bij de bespreking vroeg ik het recept van de soep die we gekozen hadden want die was zooooo lekker!! Het recept heeft hij me niet helemaal verklapt maar vorig weekend trouwde er ook een koppeltje die dezelfde soep hadden gekozen en hij zou voor mij wat extra soep maken..
Vrijdag kreeg ik telefoon dat ik op zondag de soep mocht komen halen.. Er stond maar liefst 12l soep klaar voor mij :-)
Zeer goede en cerrecte service in ieder geval! Een aanrader!

Debby
31-12-2019
 Meld misbruik1-9-2013 0:36:54

Ik trouw in de Waerboom in groot-bijgaarden. Ik ben oorspronkelijk van Mechelen, werk in lier en mijn verloofde is van lennik. Dus zijn we in het midden ongeveer gaan wonen. En ja... Groot-bijgaarden is dan niet ver.

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik1-9-2013 9:00:24

Dank je wel Sofie, is inderdaad de duurste van de drie die we vergelijken momenteel maar zo mooi daar en heel vriendelijke man Philippe!
Wauw tof van de soep he dat hij zijn woord houdt!!
Wat hebben jullie er als diner gekozen??
Nogmaals dank!

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik1-9-2013 11:03:31

We hebben vooraf een receptie ( van 16u tot 18u) gehouden voor de suite en verre kennissen, collega's,...

Vanaf 19u waren de mensen van het diner welkom. Zij kregen eerst een glaasje aangeboden maar geen hapjes meer.
We hadden alles aan tafel bediend met uitzondering van het dessertbuffet dat na de openingsdans opgesteld werd. Ons menu was:
- Een duo van zalm
- Ruccolaroomsoep met gerookte botervis
- Parelhoenfilet met normandische saus, gratin en groentjes
- Dessertbordje met een stuk van onze ijstaart en een paar dingen die erna ook op het dessertbuffet stonden
- Dessertbuffet en kaas

sofie

Meld misbruik12-9-2013 0:31:09

Het Hof van Nazareth is inderdaad top! Wij zijn vorige week getrouwd en hebben hier onze feest gegeven. Decbediening is werkelijk super, de obers dragen stijlvolle smokings mét witte handschoenen, wat het echt af maakt. De tafels zij netjes gedecoreerd en het eten is werkelijk subliem! Deze zaal is zijn geld meer dan waard, ik heb enkel positieve reacties gehad van de genodigden! Moest ik jou zijn, ik zou geen moment twijfelen!

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik13-9-2013 17:50:08

Oh dank u Sofie! Alleen het grote bedrag doet me nog twijfelen! Mag ik nog vragen wat jullie er gegeten hebben!?
Geniet nog laaaaaaaaang na zou ik zeggen!

Debby
31-12-2019
 Meld misbruik15-9-2013 21:35:48

Zoals beloofd ging hier nog een review geven over de trouw geven van men broer afgelopen vrijdag.

Het was ook in de salmonzaal te doen uiteindelijk. Echt een hele mooie zaal btw, zeer vriendelijk personeel, niets was teveel gevraagd. Bij de receptie kwamen ze echt ontzettend vaak langs om bij te vullen en met superveel verschillende hapjes.
Dan het diner: ik ben een megamoeilijke eter die niet veel lust, maar het eten was overheerlijk!!! Het was echt zo ontzettend lekker. Mijn broer had als voorgerecht de tepanyaki van zalm genomen en dat was echt een groot stuk zalm dat je kreeg. Als soep hadden de mechelsloofsoep genomen met grijze garnaaltjes, die heb ik eerlijk gezegd omgeruild voor een tomatensoep die voor de kindjes bestemd was. En dan het hoofgerecht had hij de varkensrug ofzo genomen. Superlekker vlees, heerlijke vleesjus (ben normaal absoluut geen sauteer, doe dat echt nooit en hier wou ik meer van) en dan ook nog een superlekkere minigratin torentje. Alles was zo lekker en van zo'n goede kwaliteit!
En dan hadden ze ook nog de dessertenbuffet genomen. Normaal laat ik daar extra plaats voor omdat dit voor mij het hoogtepunt van de diner is, maar alles was zo heerlijk dat ik maar één keer ben kunnen gaan.
Wat ook leuk was, mijn partner was te laat voor heel de diner (moest onverwacht overwerken) en vanaf dat hij binnenkwam, kwam er meteen een ober naar hem, meneer wil je nog eten? We hebben speciaal jouw portie nog opzij staan en dit kan binnen een 5tal minuten geserveerd worden als je wil. Wetende dat hij er pas was om 24uur.
Als DJ had hij de huisdj van de zaal genomen en echt van begin tot eind heeft de dansvloer volledig vol gestaan en supergoede muziek gedraaid.
Wat ook een leuke verrassing was voor mij als gast en zeker voor de aanwezige kindjes waren de flamingo's, kvond dat echt tof.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad en dat je ook eens de andere kant hoort van een niet bruidspaar dat daar trouwt. Maar alles was zo perfect in orde, als mijn trouw nog maar de helft zo goed in orde is zou ik al superblij zijn, want het was echt een fantastische ervaring daar. En naar het schijnt ben ik wel veeleisend ;-)
PS: mijn broer zei ook dat ze blijkbaar van de zaal uit goed begeleiden wat je wanneer in orde moet hebben.

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik18-9-2013 13:53:02

Dag Debby , SUPERBEDANKT voor uw geweldig verslagje!! Ik ben echt onder de indruk van de goede commentaren want inderdaad als "gast" ben je misschien wel meer veeleisend dan het koppel zelf die dag van de stress,hi!!
Jij ook nog veel succes met de verdere voorbereidingen! Begint te korten....
Groetjes Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info