Zoals beloofd ging hier nog een review geven over de trouw geven van men broer afgelopen vrijdag. Het was ook in de salmonzaal te doen uiteindelijk. Echt een hele mooie zaal btw, zeer vriendelijk personeel, niets was teveel gevraagd. Bij de receptie kwamen ze echt ontzettend vaak langs om bij te vullen en met superveel verschillende hapjes.
Dan het diner: ik ben een megamoeilijke eter die niet veel lust, maar het eten was overheerlijk!!! Het was echt zo ontzettend lekker. Mijn broer had als voorgerecht de tepanyaki van zalm genomen en dat was echt een groot stuk zalm dat je kreeg. Als soep hadden de mechelsloofsoep genomen met grijze garnaaltjes, die heb ik eerlijk gezegd omgeruild voor een tomatensoep die voor de kindjes bestemd was. En dan het hoofgerecht had hij de varkensrug ofzo genomen. Superlekker vlees, heerlijke vleesjus (ben normaal absoluut geen sauteer, doe dat echt nooit en hier wou ik meer van) en dan ook nog een superlekkere minigratin torentje. Alles was zo lekker en van zo'n goede kwaliteit!
En dan hadden ze ook nog de dessertenbuffet genomen. Normaal laat ik daar extra plaats voor omdat dit voor mij het hoogtepunt van de diner is, maar alles was zo heerlijk dat ik maar één keer ben kunnen gaan.
Wat ook leuk was, mijn partner was te laat voor heel de diner (moest onverwacht overwerken) en vanaf dat hij binnenkwam, kwam er meteen een ober naar hem, meneer wil je nog eten? We hebben speciaal jouw portie nog opzij staan en dit kan binnen een 5tal minuten geserveerd worden als je wil. Wetende dat hij er pas was om 24uur.
Als DJ had hij de huisdj van de zaal genomen en echt van begin tot eind heeft de dansvloer volledig vol gestaan en supergoede muziek gedraaid.
Wat ook een leuke verrassing was voor mij als gast en zeker voor de aanwezige kindjes waren de flamingo's, kvond dat echt tof.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad en dat je ook eens de andere kant hoort van een niet bruidspaar dat daar trouwt. Maar alles was zo perfect in orde, als mijn trouw nog maar de helft zo goed in orde is zou ik al superblij zijn, want het was echt een fantastische ervaring daar. En naar het schijnt ben ik wel veeleisend ;-)
PS: mijn broer zei ook dat ze blijkbaar van de zaal uit goed begeleiden wat je wanneer in orde moet hebben.