Terug naar overzicht
Hoi vanessa ik zelf ben ook van helchteren maar wij trouwen niet voor de kerk dus daar kan ik je niet bij helpen.... Hebben jullie ook al een zaal gevonden?Fijn een bruidje kort in de buurt!
Dag Sofie, oh dat is spijtig. Dacht wel dat de kans klein was, maar heb het geprobeerd en je ziet het toch een bruidje nig uit Helchteren. Dat is echt kortbij he :-). Ja we hebben al een zaal. Rubenshof uit Alken. En jullie?
ik kan je ook niet verder helpen maar ben ook van in de buurt...Houthalen-Oost.
Wij hebben voorlopig een optie genomen op de baenwinning in diepenbeek. Heb jij hHet droomkleed al gevonden?Vind het toch niet gemakkelijk....
@ Peggy - nog eentje maar voor u is het bijna zover hé? Is alles in orde? @ Sofie, Baenwinning is ook mooi hé? Nee het is allemaal niet makkelijk. We zijn nu op zoek naar een DJ. Ik ben nog niet gaan kijken voor mijn kleed. Ik was verdikt en ben nu nog een beetje aan vermageren :-) Ga in November kijken. Ik heb zo schrik dat ik niets ga vinden naar mijn goesting. Ben benieuwd! Heb jij uw kleed al gevonden? Waar ben je gaan kijken?
alles komt stilaan in orde. Enkel wat pech met mijn laatste bestelling die maar niet aankomt maar hoop dat het nog goed komt.een jurk ga je zeker vinden hoor...ik dacht dat ook want op internet vond ik niks mooi maar de eerste zaak die ik binnenging en het 3de kleed dat ik paste is het geworden.je hebt nog tijd zat hé...veel succes met jullie zoektocht naar de droomjurk