Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar kopen van tulle ?

1-9-2013 17:03:23
Dag mede-bruidjes :-)
ik zou graag enkele versieringen doen (zoals de stoelen van de kerk, aan de auto, aan de voordeur,...) met tulle. Nu zou ik graag zo'n rol kunnen kopen want per meter vind ik dit nu toch wel echt een gedoe om te kopen.
Ik heb gezien dat ze dit bij AVA hebben, maar per meter te kopen. Iemand een idee waar? (in een winkel of online?)
dankjewel !

Kathleen
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 762

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik1-9-2013 17:35:55

bij de ava heb je ook een standaardpak voor de auto allesinds,deze ga ik kopen voor maart 2014 voor onze wagen :) ik heb ook een dikke rol gezien wel nogal breed en dat kostte iets van 13 of 17 euro voor heel die rol en was wel nogal lang hoor en veel die standaardpak kost 9.99 euro als je wil heb ik foto

Katrien
7-9-2013
 Meld misbruik1-9-2013 21:43:23

Ik weet niet van waar je bent, maar op de stoffenmarkt van Maastricht is tule (per meter wel) heel goedkoop!

Tinka

Meld misbruik1-9-2013 21:49:12

http://www.heusden-zolder.be/multiculturele-markt/defau... Stoffen voor 1 euro p/m Regio limburg

frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-9-2013 8:35:59

even kijken bij turkse winkels?

Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik2-9-2013 21:20:27

die turkse winkels of stoffenwinkel is inderdaad een heel goed idee... eens gaan piepen zie :-)

bedankt voor de tips :-) (ik ben van O-Vl, dus Maastricht is wat uit richting vrees ik en Limburg ook :( )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...