Terug naar overzicht
Hier is de zoektocht naar feestzaal super goed meegevallen We hadden enkele zalen opgezocht en de zaal dat als 1 ste op ons lijst stond omdat we die graag wouden als eerste bezocht en goedgekeurd , dus direct vast gelegd Hopelijk komt er voor jou ook snel iets uit de bus Mijn zus is ook jou kanten getrouwd , haar feest is doorgegaan in de zaal achter meubelen heylen te peer , hier is de link ( is met traiteur) http://www.traiteur-palmans.be/verhuur-feestzaal
Wij zijn maar naar 2 zalen geweest. Hadden er een pak op ons lijstje staan, maar bij de eerste hadden we zo'n goed gevoel dat we eigenlijk niet meer verder zijn gaan kijken. (Vrije valk in Hoeselt)
Wij hebben geluk gehad, de eerste zaal die we gingen bekijken werden we alletwee direct verliefd op. We zijn nog zalen gaan bekijken maar die waren duurder en minder mooi. Dus de keuze was rap gemaakt om de Zandberghoeve in Oedelem te nemen :-)
Ook wij hebben de Vrije valk in Hoeselt genomen Verder zijn we ook nog gaan kijken bij Concordia in Peer, Bernini in As, Aen't Venne in Maasmechelen en Le mas in Zonhoven. Maar de Vrije Valk in Hoeselt stak er toch ver bovenuit ;-)
hoeveel kost die feestzaal in peer?
@fdf : dat weet ik niet wat de zaal koste Mijn zus heeft haar feest daar gedaan , als je bij mijn vrienden kijkt ( Nikky is mijn zus) anders moet je haar eens een berichtje sturen dan kan ze je verder helpen
Ik zie net dat ze haar profiel hier heeft verwijderd Maar je kan altijd vrijblijvend prijsvragen aan de feestzaal