Terug naar overzicht
Wij hebben ons misboekje eerst zelf op onze pc gemaakt, gewoon in Word, met onze kaart ingescand als beginpagina (de kaft) en alles gewoon op a4, zoals je normaal met Word werkt. We hebben hem kant en klaar op diskette afgeleverd bij het secretariaat van onze parochie en die hebben de misboekjes toen op a5 afgedrukt. Misschien eens navragen of jullie kerk dat ook kan doen, het scheelt echt een hoop werk!GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Ook wij maken ons misboekje op een gewone manier (A4) in Word (kaft met foto uitnodiging) en ik zal dit dan op mijn werk op A5 afdrukken. Met de meeste kopieermachines kan je dat.Veel succes!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hey,Ik heb het in publisher gemaakt, omdat je daar rechtstreeks een boekvorm kan maken, en dan zelf afgedrukt en je ziet zelf het resultaat.Publisher zit bij bepaalde Office versies bij. Maar of je die kan downloaden weet ik niet.Groetjes,Christine
bedankt al voor de tips! wat ik me afvraag is of je dan rekening houdt met de blz of gewoon alles achter elkaar zet..want als je recto verso wil hebben is dat nogal een geknoei lijkt me om alles juist te krijgen.groetjesLies5.5.2007
Vanaf Word 2002 (denk ik) kun je je pagina instellen op "Book fold".Dan krijg je op je scherm A5 formaat papier waar je alles achter elkaar kan plaatsen, maar als je het afdrukt, wordt 't mooi als boek afgedrukt. (wel opletten dat je het juiste aantal pagina's instelt bij book fold [ik heb er 18 zonder voorblad])Groetjes,Ilse12 mei 2007