Terug naar overzicht
ik maak de mijne zelf :)
Hey, ik heb heel goede ervaringen met Claudia. Dit is haar site www.sweet-as-cake.com echt de moeite, bekijk haar foto's zeker!! :D
Je kan ook voor een ijstaart gaan :) Ook heel lekker!!! Bij den ijberg (Meerhout) maken ze er ook voor een trouw.
Ik bestel de mijne bij Taartistiek in Diepenbeek. Binnen 10 dagen kan ik zeggen of het meegevallen is of niet, maar de proeverij was al top, en alles ziet er prachtig uit tot nu toe...Groetjes!
Bedankt voor jullie reacties al, ik ga deze al eens allemaal bekijken en een instaat mag idd ook, hebben we bij vrienden op hun trouw gegeten en was ook heel lekker. Groetjes Ps: zelf maken is geen optie ben niet zo een bakwonder ;-)
Ijstaart bedoel ik dus
Wij hebben een zwart / witte ijstaart in gedachten met je kan de maker ervan natuurlijk ook de kleuren laten wijzigenheel strak en sober is de afwerkingAls je wil, stuur ik je een foto door, bezorg je mij je mailadresgrJill
Hallo!Steffie van zin in zoet maakt ook ZEER lekkere en mooie taarten en cupcakes !!http://zininzoet.blogspot.be/
hoi Jill je mag me zeker een foto sturen sofiegroenen24@hotmail.com, waar laat jij jouw maken?Bedankt voor de tip claudia, jij trouwt een weekje na ons :-)