Terug naar overzicht
een vriendin van me had een gelijkaardig scenario... zij en haar man waren in een aparte ruimte toen wij aankwamen (ik denk ook wel om te vermijden dat het anders uitliep) - het zaalpersoneel heeft ons begeleid naar de ruimte waar de ceremonie doorging en we zagen hen dus ook pas binnenkomen toen iedereen binnen zat. niemand die zich hieraan stoorde!Na de ceremonie zijn we met z'n allen naar buiten gegaan en zijn zij daar, heel informeel, bij iedereen even iets komen zeggen! dus geen rij en dat werkte bij hen wel (als ze iemand vb. nog niet hadden gezien of over het hoofd hadden gezien, ging die persoon ook zelf wel even naar ze toe).
Hoi!Wij doen het ook zo! Wij zullen de mensen nog niet zien als ze toekomen, het zaalpersoneel zal ze rechtstreeks naar de plaats van de ceremonie brengen. Na de uittrede van de ceremonie denken wij wel toch in een rijtje te gaan staan met de ouders, en kunnen de mensen ons komen begroeten.
Hey, wij doen het net hetzelfde als Delphine. En zelfs op dezelfde dag! :-)
Hoi,bij mijn collega was dit ook zo! Iedereen mocht meteen in de ceremonieruimte plaatsnemen, en aansluitend was het receptie en stonden zij aan de ingang van de receptieruimte zodat je hen kon begroeten en cadeautjes afgeven...
Ik zou het in jouw geval ook doen zoals Delphine zegt. Al denk ik niet dat mensen echt geneigd gaan zijn om de ceremonie te 'onderbreken' om je te begroeten. Tenslotte is het in de Kerk toch ook zo,eh.
Wij doen ook ceremonie + receptie aansluitend voor hetzelfde aantal personen en hier gaan de gasten een beetje verwelkomt worden door de ouders + bruidegom (de bruid moet een verrassing blijven) en na de ceromonie krijgen de gasten nog eens de kans om ons proficiat te wensen samen.
staan de ouders hier altijd bij of enkel bruidspaar ?We hebben na de kerk direct receptie in de zaal (naast kerk) met suite.en 's avonds om 19 uur komen de avondgasten.ga je dan aan de inkom staan met je man of ouders erbij ?
Normaal gezien is het met ouders maar ik vind dat je daar gewoon je goesting mee mag doen :)