Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gratis naar de huwelijksbeurs in Brussel

2-9-2013 11:26:38
voor mij is het al gepasseerd en we trouwen overigens in het weekend dat de huwelijksbeurs in Tour & Taxis Brussel doorgaat... maar voor wie plannen had om te gaan: via http://www.shedeals.be/nl kan je blijkbaar een gratis kaart verkrijgen hiervoor als je er aan de kassa ook nog eentje koopt! (2 voor de prijs van 1 dus)

misschien heeft iemand hier iets aan :-)

Nadia
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 652

S
21-6-2014
 Meld misbruik2-9-2013 17:17:49

Leuk om te weten! :)

Is zo'n huwelijksbeurs de moeite waard?? Iemand ervaring mee?
Wij trouwen enkel voor de wet en gaan niet de klassieke toer op, maar we geven wel een groot feest...

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik2-9-2013 18:41:42

bwoa, ik heb er niet zoveel aan gehad eigenlijk :-) ik ben naar die in de Ethias Arena geweest in Hasselt ... maar ik vond het wel leuk om te doen ;-) en het heeft ons wel inspiratie gegeven voor ringen en zo!
Dus als ik het zo bekijk ... joa, 't was dan toch de moeite en vooral leuk om er mee bezig te zijn :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...