Terug naar overzicht
Das iets waarda ik enorm van verschoten was van de prijs. Voor een auto ong €300-500 en voor een bus €600-1000. :s let wel op! Ik was ook met volle moed begonnen aan de ceremoniewagens maar als je gaat kiezen voor een ceremoniemeester, moet je er rekening mee houden dat die hun eigen auto's hebben of eigen leveranciers. Indien je de ceremoniewagens en de ceremoniemeester afzonderlijk zou willen regelen, geven de ceremoniemeesters vaak 'subtiel' mee dat zij zelf niet aanw zullen zijn voor je trouw maar een collega of een werknemer. Ze willen hun eigen naam en gezicht vaak niet hangen aan ceremoniewagens die niet via hun besteld zijn. Met oldtimers heb je nl altijd een risico op panne en de ceremoniemeester wordt daarop afgerekend.
wij hebben onze auto gehuurd via ceremonie LPP. Dit is in Sint-Niklaas gelegen. Echt super vriendelijke mensen waar geen enkele vraag te veel is. Wij hebben een ceremoniemeester die we niet via de auto's hebben geregeld. Wij betalen 300 euro voor onze bruidswagen. Kheb de brochure gezien een bus is rond de 800 euro. Daarin zitten de uren van de chauffeur en de kilometer van de wagen.
Gemiddeld voor een oldtimer 300 à 400 euro is de normale prijs. Let wel op als je een oldtimer huurt dat de nummerplaat niet met een O of 1-O begint, want die mogen helemaal geen ceremonie vervoer doen en zijn dan ook niet juist verzekerd. Wat Elen weet te vertellen over snel in panne vallen van de oldtimer dat vind ik een beetje larie, wij verhuren ook een oldtimer en die staat steeds in picco bello conditie.Onze ceremonie meester heeft daar helemaal geen punt van gemaakt dat we geen auto van hem hebben gehuurd met onze trouw. De auto die wij wilden had hij gewoon niet.:-)
van prijs had ik ergens wel gerekend op een kleine 500€ dus daar zal het wel mee lukken denk ik ;-) bus heb ik gelukkig niet nodig dan...
@ Jan ( Ferme reklame maker voor LPP!!) ik heb geen oldtimer gehuurd bij LPP uit St Niklaas. Wij verhuren zelf een oldtimer.
Iemand een idee waar ze oldtimerbussen verhuren?