Terug naar overzicht
haha, bij ons was het net hetzelfde! Mijn ventje is dan ook beeldig in het tzwart getrouwt :)
Hallo , Die van mij heeft ook een zwart pak Ik heb een wit kleed met zwarte accenten dus we matchen wel ;-) Ik ga wel voor een rode das bij hem , een wit hemd en witte das ( ivoor eigenlijk) Was veel te flets (of hoe zeg je dat ) Ik wil een rood boeket met alleen rozen , dus dan komen de kleuren terug. Groetjes
Ik heb mijn ventje al zo vaak in een zwart kostuum gezien, dat ik hem voor deze speciale gelenheid het liefst in een andere kleur zie. Maar ik denk dat hij dit niet zal zien zitten.Mijn voorkeur gaat uit naar donkerblauw of donkergrijs. Gingen jullie trouwens mee een kostuum kiezen?
Ik ben mee het kostuum gaan kiezen en mijn vriend heeft meteen zelf gezegd dat hij geen zwart wilde. Niet omdat dit niet mooi is maar omdat hij alleen nog maar zwarte kostuums heeft gehad en graag eens wat anders wilde. Hij heeft uiteindelijk een donkerblauw kostuum gekozen. Heel mooi!Maar als je toch graag zwart wilt kan je het inderdaad misschien wat 'anders' maken met een hemd en das in opvallende kleur.
HalloMijn vriend wil een donkerblauw kostuum. Dit ziet er heel goed uit! Misschien een leuk alternatief voor het traditionele zwart?
Klopt, in de keuze van een zwart kostuum, is altijd het volgende aangenomen: ofwel voor een cocktail/gala avond ofwel voor een begrafenis. Nu met alle respect voor zij die dit voor een trouw opteren. Er zijn 1000'en kleuren waaruit m'n kan kiezen, waarom dan zwart? Is een mooie kleur op zich, maar er zijn tal van alternatieven. Licht en mat grijs liggen veel in de smaak, gevolgd door donkerblauw. Daar zitten nog een tal van kleurschakeringen en bedrukkingen tussen. Wij beschikking alvast over 400 premium stoffen, dus keuze genoeg. In ieder geval, altijd welkom!