Terug naar overzicht
http://www.lagrandemare.be/ Heel mooie locatie en schijnt heel goed te zijn!
Hof ter Molen in Leke (Diksmuide)Ten Bogaerde in Kortemark
Salons saint germain te diksmuide. De kring in poperingeDe lissewal in elverdingeDe lelie in beauvoorde Succes!
T Rozenhof in klerken, nabij Diksmuide ;)
Molenhof in WestouterScherpenberg in HeuvellandLe Plat Pays in Zandvoorde
Salons De Vrede in IchtegemSalons Denotter in Zedelgem'T Gravenhof in Torhout
Wij trouwen in de Tempeliershoeve West-Vleteren. Moet je wel alles zelf doen, werken met traiteur en verhuurfirma ...
@An: kan je mij eens wat meer informatie/contactgegevens bezorgen over de Tempeliershoeve? Ik vind er niet onmiddellijk iets van terug op het internet.Wij zijn nl ook op zoek naar een rustige locatie waar we alles zelf moeten doen.Heb je toevallig ook een prijs voor het huren van de zaal? Is het er kindvriendelijk? Dat is voor ons enorm belangrijk want er zullen héél veel kindjes aanwezig zijn.Alvast bedankt! Tine
Beste bruidjes, Superbedankt voor jullie tips! Hiermee zijn we al een heel eind op weg!Charlotte
Beste CharlotteAls je een super feest wil , super bediening, lekker en veel eten, verfijnd eten, dan moet je naar Salons de Vrede gaan. Wij kregen door hen een super droomhuwelijk! Groetjes
Beste Sofie, We hebben net gebeld naar Salons de Vrede, maar helaas is er niets meer vrij in augustus... Jammer, want het zag er inderdaad wel mooi uit.Het is blijkbaar erg moeilijk om nu nog een zaal te vinden in het zomerverlof. Momenteel hebben enkel Salons Saint Germain en Scherpenberg nog plaats op 16/08. Heeft iemand ervaring met deze feestzalen?Groetjes,Charlotte
hallo Charlotte,ondertussen ben ik een weekje getrouwd en wij vierden dit in de scherpenberg.wij zijn heel content van deze zaal en werden op onze wenken bediend, zeker een aanrader!!!!je mag me steeds mailen bianca.nevejans@telenet.be