Terug naar overzicht
Zoek je Vlaamse bruiden voor een Nederlands blad? De meesten hier komen uit Vlaanderen... Als de nationaliteit niet uitmaakt is het geen probleem natuurlijk, anders post je best op een Nederlands forum.
Dag Mona,Daar heb je een goed punt, ik had niet opgemerkt dat dit forum vooral Vlaams is. Beetje dom.Ik zoek inderdaad een Nederlandse bruid. Wie oh wie?Groet, Brenda
Sorry kan u enkel een nederlandse bruidegom aanbieden ;)Wel nen hele knappe hoorMaar hij woont net als ik in Nederland Moest je niemand vinden dan kunnen we jou helpen mss combineren met een weekendje op bezoek bij schoonouders in Hengelo ;)\groetjes sarah
oei woont net als ik in belgie moest dat uiteraard zijn :S
Dag Sarah, Dank voor je reactie, jullie lijken me wen prachtig bruidspaar. Ik zoek alleen echt een bruid, die in Nl woont en werkt. Iemand in jullie vriendenkring? Groeten, Brenda
Neen helaas, de bruidjes in mijn vriendenkringen trouwen pas half 2014 vrees ik....Toch veel succes hoor!!!Als u facebook hebt kan u het via daar mss eens rondvragen waarschijnlijk kom je zo snel via via bij een nederlands bruidje.Groetjes sarah